Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg har lest hele triologien, kjøpte bok nummer tre i Sverige, den kommer visst ikke på norsk før til våren. Utrolig synd at det ikke blir flere enn de tre :sur:

Bok nummer 3 "Luftslottet som sprengtes" er forventet utgitt på norsk 19. november! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bok nummer 3 "Luftslottet som sprengtes" er forventet utgitt på norsk 19. november! :)

**

Fant ut det etter at jeg skrev dette i stad, tidligere har de sagt at den skulle komme til påske. Men nå har jeg dessverre lest alle tre, nesten litt synd:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har bestilt den alt! Kunne sikkert lest den på svensk, men nå har jeg så himla mange andre bøker jeg har lyst til å lese, så jeg fant ut at jeg like gjerne kan vente til november. :icon_smile:

er jeg for øvrig halvveis i Harry Potter og føniksordenen. Nileser nå så jeg snart kan få begynt på den nyeste...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en del bøker de siste ukene.

Jenta som lekte med ilden, av Stieg Larsson.

Elskede, av Toni Morrison.

Åndenes hus, av Isabel Allende.

Nå holder jeg på med Nobels testamente, av Liza Marklund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest veldig mye i det siste. Deilig.

Snømannen - Jo Nesbø (elsker jo Harry Hole)

Menn som hater kvinner - Stieg Larsson (strålende og eksepsjonell)

Drageløperen - Khaled Hosseini (fantastisk bok)

De beste blant oss - Helene Uri (tja, litt i skyggen av de foregående, men absolutt å anbefale)

Nå holder jeg på med Øya av Victoria Hislop. Nydelig bok. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Bok nr. 3 i serien om St. Hallvards hospital: Besettelse av Trine Kjus

..og nå leser jeg den fjerde: Hemmeligheten av Trine Kjus

Er det bare jeg som har lest Harry Potter på norsk og venter på at siste boka skal komme ut på norsk om et par måneder..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke tenkt meg å lest dem på norsk. ;)

Nå leser jeg Magikeren av John Fowles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke tenkt meg å lest dem på norsk. ;)

Enig! Ble ferdig med siste Potter i helga, holder på med "The great war for civilization", en DIGER reportasjebok fra Midtøsten. Forfatteren er Robert Fisk, mangeårig korrespondent i området og prisbelønt journalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Forfatteren er Robert Fisk, mangeårig korrespondent i området og prisbelønt journalist.

Fisk er STOR, kanskje Europas beste journalist. *bøyer meg i støvet*

Jeg leser "fordi det er slik jeg ror" av Mia Berner. Egentlig ganske svake og kjedelige tekster, men jeg klarer da å kose meg over noen deilige, gammeldags ord og bruken hennes av spennende verb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deemess

Jeg leser "Vilhelms værelse", og sliter litt med å få med meg sammenhengen i boken. Men er nettopp den fjerne måten å skrive på som tiltrekker meg også- mange flotte ord og setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg leser "how to be good" av nick hornby, og "a confederacy of dunces" av john kennedy toole. den ene er badekar-boken min, og den andre lese-på-sengen-boken min :hjertesmil:

egentlig vil jeg lese den nye harry potter-boken, men... klarer ikke å presse inn enda en akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...