Million Skrevet lørdag kl 16:36 #13001 Del Skrevet lørdag kl 16:36 (endret) sofie777 skrev (4 minutter siden): Dumt du hoppet over bok 2, for de hoppet over den i serien og neste sesong vil handle om Benedict. Jeg har nylig lest en av bøkene som sannsyligvis ikke kommer på tv, Because of Miss Bridgerton, om et av barnebarna til Lady Violet (klarte ikke å få med meg hvilket barn, men det er lokalisert på landet der de spiller Pall Mall) Nå skjønte jeg ikke hva du mente? Bok 2 handler jo om Anthony (eldstemann) og Kate? De hadde jo en sesong i tv-serien? Boken om Benedict har jeg lest. Den var nr 3, og Penelope og Colin nr 4 i bokserien. De byttet om på disse to på tv. Endret lørdag kl 16:38 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet lørdag kl 16:40 #13002 Del Skrevet lørdag kl 16:40 Million skrev (Akkurat nå): Nå skjønte jeg ikke hva du mente? Bok 2 handler jo om Anthony (eldstemann) og Kate? De hadde jo en sesong i tv-serien? Boken om Benedict har jeg lest. Den var nr 3, og Penelope og Colin nr 4 i bokserien. De byttet om på disse to på tv. Bok 1 handlet om Daphne, bok to om Anthony riktig (glemte Daphne), bok 3 om Benedict hoppet de over for Colin og Penelope var en bedre historie. De har også kondensert Hyacinths historie, men der får vi følge med. Blir spennende å se i fremtiden og ikke spoile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet lørdag kl 16:44 #13003 Del Skrevet lørdag kl 16:44 sofie777 skrev (2 minutter siden): Bok 1 handlet om Daphne, bok to om Anthony riktig (glemte Daphne), bok 3 om Benedict hoppet de over for Colin og Penelope var en bedre historie. De har også kondensert Hyacinths historie, men der får vi følge med. Blir spennende å se i fremtiden og ikke spoile. Ja, historien om Benedict ble byttet om med Penelopes, så bok 3 ble sesong 4 på tv, ja. Har lest at Netflix lager sesong 4 på tv om Benedict. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet lørdag kl 17:08 #13004 Del Skrevet lørdag kl 17:08 Million skrev (23 minutter siden): Ja, historien om Benedict ble byttet om med Penelopes, så bok 3 ble sesong 4 på tv, ja. Har lest at Netflix lager sesong 4 på tv om Benedict. Det er allerede en teaser ute, så det er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet lørdag kl 20:38 #13005 Del Skrevet lørdag kl 20:38 sofie777 skrev (7 timer siden): I en app som heter Bookmory Takk! Trodde det hadde med Goodreads å gjøre, for var lignende design 😅 Nå leser jeg Watchmen av Alan Moore på PC-en og Tell the Wolves I'm Home av Carol Rifka Brunt på Kindle, for syns det er vanskelig å lese tegneserie på Kindle og må ha noe å sovne til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet lørdag kl 21:22 #13006 Del Skrevet lørdag kl 21:22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:18 #13007 Del Skrevet søndag kl 22:18 The Way of Kings av Brandon Sanderson. Anonymkode: 1cfc0...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendel0 Skrevet mandag kl 10:54 #13008 Del Skrevet mandag kl 10:54 Ekko - et essay om algoritmer og begjær av Lena Lindgren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 3 timer siden #13009 Del Skrevet 3 timer siden Reiulf steen - Hans Olav Lahlum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13010 Del Skrevet 2 timer siden miaw skrev (1 time siden): Reiulf steen - Hans Olav Lahlum Den er bra! Har hørt den 2x som lydbok, og kjøpte den fysiske utgaven på Mammutsalget nå. Jeg leser denne: Anonymkode: 4810c...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå