Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (4 minutter siden):

Dumt du hoppet over bok 2, for de hoppet over den i serien og neste sesong vil handle om Benedict. Jeg har nylig lest en av bøkene som sannsyligvis ikke kommer på tv, Because of Miss Bridgerton, om et av barnebarna til Lady Violet (klarte ikke å få med meg hvilket barn, men det er lokalisert på landet der de spiller Pall Mall)

Nå skjønte jeg ikke hva du mente? Bok 2 handler jo om Anthony (eldstemann) og Kate? De hadde jo en sesong i tv-serien?

Boken om Benedict har jeg lest. Den var nr 3, og Penelope og Colin nr 4 i bokserien. De byttet om på disse to på tv.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million skrev (Akkurat nå):

Nå skjønte jeg ikke hva du mente? Bok 2 handler jo om Anthony (eldstemann) og Kate? De hadde jo en sesong i tv-serien?

Boken om Benedict har jeg lest. Den var nr 3, og Penelope og Colin nr 4 i bokserien. De byttet om på disse to på tv.

Bok 1  handlet om Daphne, bok to om Anthony riktig (glemte Daphne), bok 3 om Benedict hoppet de over for Colin og Penelope var en bedre historie. De har også kondensert Hyacinths historie, men der får vi følge med. Blir spennende å se i fremtiden og ikke spoile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (2 minutter siden):

Bok 1  handlet om Daphne, bok to om Anthony riktig (glemte Daphne), bok 3 om Benedict hoppet de over for Colin og Penelope var en bedre historie. De har også kondensert Hyacinths historie, men der får vi følge med. Blir spennende å se i fremtiden og ikke spoile.

Ja, historien om Benedict ble byttet om med Penelopes, så bok 3 ble sesong 4 på tv, ja. 

Har lest at Netflix lager sesong 4 på tv om Benedict.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (23 minutter siden):

Ja, historien om Benedict ble byttet om med Penelopes, så bok 3 ble sesong 4 på tv, ja. 

Har lest at Netflix lager sesong 4 på tv om Benedict.

Det er allerede en teaser ute, så det er riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (7 timer siden):

I en app som heter Bookmory

Takk! Trodde det hadde med Goodreads å gjøre, for var lignende design 😅

Nå leser jeg Watchmen av Alan Moore på PC-en og Tell the Wolves I'm Home av Carol Rifka Brunt på Kindle, for syns det er vanskelig å lese tegneserie på Kindle og må ha noe å sovne til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
miaw skrev (1 time siden):

Reiulf steen - Hans Olav Lahlum

Den er bra! Har hørt den 2x som lydbok, og kjøpte den fysiske utgaven på Mammutsalget nå. 

Jeg leser denne: 

IMG_6689.jpeg

Anonymkode: 4810c...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...