Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mimifin72 skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ha denne! Er dette en app?

Ja, det er en app som heter Bookmory. Du kan registrere antall kapittel du leser og ha en tidtaker for hvor lang tid du leser. Synes den er genial. Dette er min første hele måned.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (35 minutter siden):

Ja, det er en app som heter Bookmory. Du kan registrere antall kapittel du leser og ha en tidtaker for hvor lang tid du leser. Synes den er genial. Dette er min første hele måned.

Takk🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mimifin72 skrev (På 1.12.2024 den 21.45):

Den leste jeg for mange år siden, og ga den bort til ei som nekter å gi den tilbake.

Ikke akkurat horror, men ganske komplisert

Ja eg er overbevist. Ho er knølete, men eg veit eg kjem til å komma tilbake til ho fleire gongar. Eg skulle berre ynska ho ikkje hadde sidetal, sånn at ein blir ordentleg desorientert av lesinga.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med Om utregning av romfang V - og trengte noe lett nå, så skeier ut med en skikkelig "guilty pleasure": The Paradise Problem av Christina Lauren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Wind and Truth av Brandon Sanderson. Blir spennende å se hvor lang tid jeg bruker på den (har andre bøker jeg må lese innimellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

The Younger Wife av Sally Hepworth. Oppslukende familie-thriller ("Domestic thriller") fortalte gjennom tre av familiemedlemmenes.pov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jordmoren i Auschwitz av Anna stuart.

Anonymkode: 84b1f...eec

Den vil eg og lesa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare avbryte den mursteinen jeg begynte på. Da jeg hadde kommet til side 120 og det fortsatt ikke fenga bestemte jeg meg for å gi meg faktisk. Hadde den vært kortere skulle jeg nok klart å lese den. Men 700 sider, da takka jeg for meg 😆😆 da har jeg begynt på denne:

IMG_0406.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...