AnonymBruker Skrevet 29. september #12821 Del Skrevet 29. september https://www.ark.no/produkt/boker/skjonnlitteratur/tort-land-9788234720024 Jørn Lier Horst. God bok. Anonymkode: 1240e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 30. september #12822 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser ut som brukeren skrev kommentaren til seg selv med en litt humoristisk tone - er i hvert fall samme kode 😅 Anonymkode: 4907e...378 Haha ja, men da så. Nå føler jeg meg litt dum 🤭🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. oktober #12823 Del Skrevet 1. oktober Nattoget til Marrakech av Dinah Jefferies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #12824 Del Skrevet 1. oktober A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas. Bokinfluenca av en NRK-artikkel. Jeg pleier aldri å lese fantasy, men tenkte jeg skulle gi det et forsøk. Må si jeg liker den godt, litt sånn guilty pleasure bok Anonymkode: 1cfc0...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 1. oktober #12825 Del Skrevet 1. oktober Morgenstjernen av Knausgård Klarer ikke å legge den fra meg Dvs, klarer ikke å ta av meg hodetelefonene, fordi jeg hører på den på Storytel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 1. oktober #12826 Del Skrevet 1. oktober Somewhere Beyond the Sea, av TJ Klune. Etterlengtet oppfølger til The House in the Cerulean Sea. ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. oktober #12827 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas. Bokinfluenca av en NRK-artikkel. Jeg pleier aldri å lese fantasy, men tenkte jeg skulle gi det et forsøk. Må si jeg liker den godt, litt sånn guilty pleasure bok Anonymkode: 1cfc0...fae Holder på med den serien jeg også. Jeg leser den sammen med podcasten "Book Talk for Book Talk", men de spoiler litt. Jeg bryr meg ikke, men det gjør kanskje andre. PS. Se på slutten av din anonymkode 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #12828 Del Skrevet 1. oktober sofie777 skrev (2 timer siden): Holder på med den serien jeg også. Jeg leser den sammen med podcasten "Book Talk for Book Talk", men de spoiler litt. Jeg bryr meg ikke, men det gjør kanskje andre. PS. Se på slutten av din anonymkode 🫠 Haha, det var en passende anonymkode 😂 Jeg må sjekke ut den podcasten Anonymkode: 1cfc0...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emi123 Skrevet 2. oktober #12829 Del Skrevet 2. oktober Far From the Madding Crowd av Thomas Hardy. Veldig god så langt! Før det leste jeg The Bookseller of Iverness av S. G. MacLean på bare at par dager, og før det igjen slukte jeg i meg alle Hunger Games bøkene på under en uke! Venter på at Twilight skal bli ledig på biblioteket; men det er mest for morro skyld lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. oktober #12830 Del Skrevet 2. oktober Jeg har altfor mye klær og altfor lite oversikt, så jeg leser denne for å få inspirasjon til å rydde og ordne i klærne mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. oktober #12831 Del Skrevet 2. oktober An inconvenient woman, Dominic Dunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober #12832 Del Skrevet 3. oktober Natthuset av Jo Nesbø. Oppdaget først etter at jeg hadde lånt boka på biblioteket at det er en ungdomsbok. Men pytt pytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #12833 Del Skrevet 3. oktober mia83 skrev (2 timer siden): Natthuset av Jo Nesbø. Oppdaget først etter at jeg hadde lånt boka på biblioteket at det er en ungdomsbok. Men pytt pytt. Natthuset er ikke en ungdomsbok. Den skrevet for og gitt for voksne, selv om den er «ungdomsbokaktig» i skrivestilen. Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #12834 Del Skrevet 3. oktober Holder på med to om dagen: Anonymkode: 4e799...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober #12835 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 10.00): Natthuset er ikke en ungdomsbok. Den skrevet for og gitt for voksne, selv om den er «ungdomsbokaktig» i skrivestilen. Anonymkode: 2957b...dae Ja jeg fant ut av det etter hvert 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #12836 Del Skrevet 5. oktober Dette er Ellens bok av Andrea Bræin Hovig Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #12837 Del Skrevet 5. oktober mia83 skrev (56 minutter siden): Ja jeg fant ut av det etter hvert 🙈 😅Fort gjort. Noen bøker er nok veldig i grenseland ungdom/voksenbok. Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober #12838 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 😅Fort gjort. Noen bøker er nok veldig i grenseland ungdom/voksenbok. Anonymkode: 2957b...dae Jeg fant ut mot slutten av boka at det var litt for groteske skildringer til å være en ungdomsbok 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober #12839 Del Skrevet 5. oktober Toner i natten av Jojo Moyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #12840 Del Skrevet 7. oktober A curse for true love av Stephanie Garber Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå