Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

image.png.da0b430309f4a392e2e31041200c4aba.png

Anonymkode: a0503...daf

Den står høyt på ønskelista, samtidig kvier jeg meg litt pga de mange femmerne og sekserne og gode anmeldelser - får liksom så høye forventinger at jeg er redd for å bli skuffa. Så jeg venter til jeg liksom har glemt den litt 😅

Hva synes du så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familiesykdommen av Kristin Friis. Kort sagt: en bok om spiseforstyrrelser, men også om grenser og makt, om å føle at egne grenser ikke blir tatt hensyn til og at en ikke lenger har noe som helst makt over seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

image.png.da0b430309f4a392e2e31041200c4aba.png

Neste på lista mi. Kjøpt inn og lest et par sider. 

Anonymkode: 0b9e2...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (På 13.9.2024 den 6.37):

Fantastisk!

20240913_063623.jpg

Denne er knallgod! Leste den på masterstudiet (nordisk språk og litteratur) for 10 år siden. 

Anonymkode: 0b9e2...20d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (10 timer siden):

Den står høyt på ønskelista, samtidig kvier jeg meg litt pga de mange femmerne og sekserne og gode anmeldelser - får liksom så høye forventinger at jeg er redd for å bli skuffa. Så jeg venter til jeg liksom har glemt den litt 😅

Hva synes du så langt?

Jeg er bare 50 sider inn i boka men er litt skuffet så langt. Det handler nok mer om fortellermåten. Det er ingen dialog så langt og jeg blir aldri fortrolig med at det er så lite dialog i en roman. Det føles mer ut som en oppramsing av bakgrunnshistorie så langt for min del. 

Men jeg skal lese hele boken og hvem vet, kanskje fenger den meg mer etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er bare 50 sider inn i boka men er litt skuffet så langt. Det handler nok mer om fortellermåten. Det er ingen dialog så langt og jeg blir aldri fortrolig med at det er så lite dialog i en roman. Det føles mer ut som en oppramsing av bakgrunnshistorie så langt for min del. 

Men jeg skal lese hele boken og hvem vet, kanskje fenger den meg mer etterhvert 😊

Skrevet av en av som bruker uttrykket "så langt" intet mindre enn TRE ganger iløpet av det lille innlegget sitt 🙈😅✌️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosaboble15 skrev (På 28.9.2024 den 8.07):

IMG_6542.thumb.jpeg.e944bcffa8c7db185b0f202fb7614889.jpeg

Jeg leste akkurat denne! Satte veldig pris på perspektivet som forfatteren gir til kvinnedrap, «familie tragedier» og systemet rundt. En viktig bok for 2024, dessverre. 

Anonymkode: f87a2...e11

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 8.30):

Skrevet av en av som bruker uttrykket "så langt" intet mindre enn TRE ganger iløpet av det lille innlegget sitt 🙈😅✌️

Hva er egentlig tanken bak denne kommentaren? Hva er hensikten? For meg virker dette usaklig og unødvendig. Du bidrar ikke til det tråden handler om: bøker. Hvorfor skape dårlig stemning eller i det hele tatt tanke ned på noen som ikke har gjort deg noe? (Spør ikke rent retorisk, vil gjerne ha svar for jeg skjønner det ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (15 minutter siden):

Hva er egentlig tanken bak denne kommentaren? Hva er hensikten? For meg virker dette usaklig og unødvendig. Du bidrar ikke til det tråden handler om: bøker. Hvorfor skape dårlig stemning eller i det hele tatt tanke ned på noen som ikke har gjort deg noe? (Spør ikke rent retorisk, vil gjerne ha svar for jeg skjønner det ikke.)

Ser ut som brukeren skrev kommentaren til seg selv med en litt humoristisk tone - er i hvert fall samme kode 😅

Anonymkode: 4907e...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...