Capazitet Skrevet 21. september #12801 Del Skrevet 21. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. september #12802 Del Skrevet 25. september Sykehuset på Ellis Island av Ellen Vahr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. september #12803 Del Skrevet 26. september Natriumklorid av Jussi Adler Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. september #12804 Del Skrevet 27. september Stormberget av Liza Marklund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12805 Del Skrevet 27. september Anonymkode: a0503...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. september #12806 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: a0503...daf Den står høyt på ønskelista, samtidig kvier jeg meg litt pga de mange femmerne og sekserne og gode anmeldelser - får liksom så høye forventinger at jeg er redd for å bli skuffa. Så jeg venter til jeg liksom har glemt den litt 😅 Hva synes du så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. september #12807 Del Skrevet 27. september Familiesykdommen av Kristin Friis. Kort sagt: en bok om spiseforstyrrelser, men også om grenser og makt, om å føle at egne grenser ikke blir tatt hensyn til og at en ikke lenger har noe som helst makt over seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12808 Del Skrevet 27. september Siste til Gaute Heivoll Anonymkode: 0b9e2...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12809 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: a0503...daf Neste på lista mi. Kjøpt inn og lest et par sider. Anonymkode: 0b9e2...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12810 Del Skrevet 27. september Lava Anne skrev (På 13.9.2024 den 6.37): Fantastisk! Denne er knallgod! Leste den på masterstudiet (nordisk språk og litteratur) for 10 år siden. Anonymkode: 0b9e2...20d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 28. september #12811 Del Skrevet 28. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12812 Del Skrevet 28. september Lill3My skrev (10 timer siden): Den står høyt på ønskelista, samtidig kvier jeg meg litt pga de mange femmerne og sekserne og gode anmeldelser - får liksom så høye forventinger at jeg er redd for å bli skuffa. Så jeg venter til jeg liksom har glemt den litt 😅 Hva synes du så langt? Jeg er bare 50 sider inn i boka men er litt skuffet så langt. Det handler nok mer om fortellermåten. Det er ingen dialog så langt og jeg blir aldri fortrolig med at det er så lite dialog i en roman. Det føles mer ut som en oppramsing av bakgrunnshistorie så langt for min del. Men jeg skal lese hele boken og hvem vet, kanskje fenger den meg mer etterhvert 😊 Anonymkode: a0503...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12813 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er bare 50 sider inn i boka men er litt skuffet så langt. Det handler nok mer om fortellermåten. Det er ingen dialog så langt og jeg blir aldri fortrolig med at det er så lite dialog i en roman. Det føles mer ut som en oppramsing av bakgrunnshistorie så langt for min del. Men jeg skal lese hele boken og hvem vet, kanskje fenger den meg mer etterhvert 😊 Anonymkode: a0503...daf Skrevet av en av som bruker uttrykket "så langt" intet mindre enn TRE ganger iløpet av det lille innlegget sitt 🙈😅✌️ Anonymkode: a0503...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 28. september #12814 Del Skrevet 28. september Engman & Selåker «skammens vei». Bok nr 2 i en krim-«serie» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. september #12815 Del Skrevet 29. september En tynn bok som, etter å ha lest halvparten, er sånn passe grøsselig 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12816 Del Skrevet 29. september Rosaboble15 skrev (På 28.9.2024 den 8.07): Jeg leste akkurat denne! Satte veldig pris på perspektivet som forfatteren gir til kvinnedrap, «familie tragedier» og systemet rundt. En viktig bok for 2024, dessverre. Anonymkode: f87a2...e11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. september #12817 Del Skrevet 29. september Dæsken den boken over var bra ^^, men nå over til ny bok: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 29. september #12818 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 8.30): Skrevet av en av som bruker uttrykket "så langt" intet mindre enn TRE ganger iløpet av det lille innlegget sitt 🙈😅✌️ Anonymkode: a0503...daf Hva er egentlig tanken bak denne kommentaren? Hva er hensikten? For meg virker dette usaklig og unødvendig. Du bidrar ikke til det tråden handler om: bøker. Hvorfor skape dårlig stemning eller i det hele tatt tanke ned på noen som ikke har gjort deg noe? (Spør ikke rent retorisk, vil gjerne ha svar for jeg skjønner det ikke.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12819 Del Skrevet 29. september Denne for øyeblikket 🙂 Anonymkode: ca7f5...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #12820 Del Skrevet 29. september Lill3My skrev (15 minutter siden): Hva er egentlig tanken bak denne kommentaren? Hva er hensikten? For meg virker dette usaklig og unødvendig. Du bidrar ikke til det tråden handler om: bøker. Hvorfor skape dårlig stemning eller i det hele tatt tanke ned på noen som ikke har gjort deg noe? (Spør ikke rent retorisk, vil gjerne ha svar for jeg skjønner det ikke.) Ser ut som brukeren skrev kommentaren til seg selv med en litt humoristisk tone - er i hvert fall samme kode 😅 Anonymkode: 4907e...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå