mimifin72 Skrevet 2. august #12741 Del Skrevet 2. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. august #12742 Del Skrevet 2. august mimifin72 skrev (4 timer siden): Denne såg interessant ut. Håpar den kjem på norsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 2. august #12743 Del Skrevet 2. august Capazitet skrev (2 timer siden): Denne såg interessant ut. Håpar den kjem på norsk! Tror den kom allerede før jul. Del 1 og del 2. Første del er allerede i Storytel. Men jeg mener at den bør leses på engelsk da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. august #12744 Del Skrevet 2. august Spennandes! Veit du kva den heiter på norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #12745 Del Skrevet 3. august Eg er V-vida av Tone E. Solheim Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #12746 Del Skrevet 5. august Once upon a broken heart av Stephanie Garber Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. august #12747 Del Skrevet 5. august A ladder to the sky av John Boyne. Har ikke lest noe av kan enda og denne boka har nesten utelukkende positive omtaler på Goodreads og høy rating. Hundre sider inn nå og boka vokser på meg stadig vekk. Kanskje ekstra interessant for dem av oss som i tillegg til å lese, også er glade i å skrive, eller er litt over snittet interessert/betatt av forfatter-livet da hovedpersonen er forfatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. august #12748 Del Skrevet 6. august Vreden av Alex Michaelides. Klarte nesten ikke å lese den ferdig. Fan av de to andre bøkene hans men denne boka sleit jeg å lese. Skrevet på en annerledes måte og fenget ikke meg i det hele tatt. Nå har jeg begynt på «I dine sko» av Jojo Moyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. august #12749 Del Skrevet 8. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 8. august #12750 Del Skrevet 8. august Oi, den ble veldig stor. Beklager det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #12751 Del Skrevet 9. august På en betingelse av Neda Alaei Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #12752 Del Skrevet 10. august Anonymkode: 21ee2...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #12753 Del Skrevet 10. august I starten klarte jeg å holde styr på de ulike familiemedlemmene men etter hvert mistet jeg oversikten..Men jeg har fortsatt å lese fordi det er jo en helt utrolig fortelling selv om jeg ikke lenger klarer helt å skille alle fra hverandre. Uvant å lese en bok med så lite konversasjon. Oppdaget at det slippes snart en netflix-serie basert på boken, skal se den. Anonymkode: a0503...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 11. august #12754 Del Skrevet 11. august Akkurat ferdig med: Private Rites Av Julia Armfield Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 16. august #12755 Del Skrevet 16. august Doolittle skrev (På 9.8.2024 den 0.40): Ååh, kos deg! Jeg elsket denne og tenker ofte tilbake til på historien ❤️ Nå leser jeg to vidt forskjellige bøker; bok nr 2 i Shadow and bone-trilogien, og nettopp begynt på Pabbi av Mimir Kristjansson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #12756 Del Skrevet 16. august Liket i myra av Christoffer Lamøy Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. august #12757 Del Skrevet 16. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 16. august #12758 Del Skrevet 16. august Angeleye skrev (3 timer siden): Ååh, kos deg! Jeg elsket denne og tenker ofte tilbake til på historien ❤️ Nå leser jeg to vidt forskjellige bøker; bok nr 2 i Shadow and bone-trilogien, og nettopp begynt på Pabbi av Mimir Kristjansson. Den første liker jeg veldig godt, og den andre står på leselista mi. Gleder meg til å lese den. Liker Godt måten Mimir skriver om nære og vanskelige ting på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. august #12759 Del Skrevet 20. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #12760 Del Skrevet 22. august Pepperkakehust av Gaute Brochmann Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå