Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Lill3My skrev (1 time siden):

Kjøpte denne på lørdag og er straks ferdig. Spennende "techno thriller" om metavers og alternative liv/parallelle liv. Setter pris på at den er såpass "on track" - den sporer ikke av og trekkes ikke ut i mange hundre sider slik jeg føler at mange "slike" bøker gjør. 

17216778945028779106270686046070.jpg

Har du sett tv-serien som nylig er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (3 timer siden):

Har du sett tv-serien som nylig er ferdig?

Nei. Leser alltid boka først :) har heller ikke Apple TV men vurderer det nå 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er sommer, må jeg lese en såkalt feel-good-roman igjen. Det er typisk sommerlektyre.

Denne har jeg akkurat åpnet og begynt på :

default-G0_CTzxC-medium.jpg?w=400&f=webp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble anbefalt denne ❤️

Screenshot_20240723_204016_Chrome.jpg

Anonymkode: cb96e...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Just for the summer" av Abby Jimenez.

Todelt fortellerstil, han og henne. Spennende utgangspunkt: begge opplever at alle de slår opp med, kort tid etter treffer den "rette", den de skal gifte seg med. Og da de to oppdager at de har dette tilfelles, vil de teste teorien; hva skjer om de dater og gjør det slutt, vil de da, endelig, treffe sine fremtidige ektefeller? Litt småkleint når jeg skriver det så forenklet som her, men det funger godt og de første femti sidene er iallfall skikkelig feel good, og akkurat det jeg var ute etter nå etter å ha lest to litt mer krevende bøker (thriller og krim, begge med relativt kompliserte plott). En slik bok man leser utelukkende for underholdning; ikke fordi man leter etter en litterær perle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (2 timer siden):

Siden det er sommer, må jeg lese en såkalt feel-good-roman igjen. Det er typisk sommerlektyre.

Denne har jeg akkurat åpnet og begynt på :

default-G0_CTzxC-medium.jpg?w=400&f=webp

Har du kjøpt eller lånt? Hvis kjøpt: hva med et bokbytte når du er ferdig? Din sommerbok for min? (Rett og slett fordi bøkene hoper seg opp og enkelte bøker, da kanske særlig slike "sommerbøker" som en sannsynligvis ikke har planer om å ta vare på for å lese en gang til?)

17217645275532781423867852521858.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (Akkurat nå):

Har du kjøpt eller lånt? Hvis kjøpt: hva med et bokbytte når du er ferdig? Din sommerbok for min? (Rett og slett fordi bøkene hoper seg opp og enkelte bøker, da kanske særlig slike "sommerbøker" som en sannsynligvis ikke har planer om å ta vare på for å lese en gang til?)

17217645275532781423867852521858.jpg

Jeg kjøpte den i innbundet utgave fordi jeg liker å ta vare på bøker jeg har kjøpt (den er kjøpt ja). Har et par bokskap som jeg har ryddet i i flere omganger, så nå er det god plass til nye bøker :D  Men hvis jeg ombestemmer meg skal jeg søke opp brukeren din og sende deg en melding om det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hilda Humlevik og mysterier på Söder Gods av Irmelin Persdatter Gustavsen

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte på Hjertegress av Johanna Mo igår kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nick and Charlie av Alice Osman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.jpeg.63b7747d5b56a3d9eeb5c09d77f99a87.jpeg

Jeg har lest denne i ferien  (etter tips herfra) og likte boken svært godt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

This winter av Alice Osman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Kjeden av Adrian McKinty før jeg dro på ferien. Siden jeg ikke tok med, leste jeg den ferdig igår kveld. 

Også begynte jeg på Min venn, Alice - Mally Marlene. Har hørt flere anbefale den, men usikker på hva jeg synes så langt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp ferdig Ellie serien til Eystein Hanssen som jeg likte godt. Spent på om det var siste bok eller ikke, det var både en god avslutning samtidig som det er uløste tråder i hovedkarakterens historie.

Nå er jeg over halvveis i boken om Halloween drapet på Bislet. Den var ikke det jeg hadde sett for meg og jeg er på nippet til å gi meg, noe jeg sjelden gjør med bøker. Dårlig stil å si at man kjeder seg med tanke på hva de guttene gikk gjennom, men reisen gjennom Løken's følelsesliv blir for meg nettopp dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...