Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Heroes of Olympus: The Son of Neptune av Rick Riordan (serie nr to om Percy Jackson). Har spart denne hele semesteret, og etter siste runde med Edward Bond er behovet for noe koselig ganske skrikende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^ Ble visst ferdig med den ganske fort.

Nå leser jeg Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant av Jonas Jonasson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gleder jeg meg skikkelig til å begynne på! :)

Hvordan liker du den så langt?

Er snart ferdig, og er egentlig litt skuffet. Klarer ikke å forklare helt hvorfor, men jeg synes bare ikke den er like god som de andre tre. Men helt grei da. :nigo:

Nå gleeeder jeg meg forresten til den nyeste True Blood-boken kommer i postkassen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferd av Jo Nesbø. Eller, jeg hører den på lydbok da, mens jeg ligger ute i hagen og slikker sol. Deilig tidsfordriv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Dragon Haven av Robin Hobb!

Deilig sammensurium av drager og intriger, uten at det blir for klisjeaktig :jepp:

Og neste bok er på vei i posten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤ Pikekyss ¤

"Pengene og livet. Økonomisk rådgivning i sosialt arbeid". :sukk:

Men snart, snart blir det andre boller. Lyst til å lese siste boka til Tom Egeland. Liker bøkene hans om arkeologen Bjørn Beltø. Tror jeg skal kjøpe meg den som belønning når forhåpentligvis eksamen er bestått. :)

Noen som har lest Nostradamus` testamente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Heroes, av Joe Abercrombie. Den virker litt enklere enn First Law og Best Served Cold, men er høyst lesverdig likevel. Ser definitivt frem til mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den første dødslekene boken faktisk. Den er overvurdert.

Er det "the hunger games" trilogien du snakker om? (er det de som er "dødslekene" på norsk?)

Har nettopp bestilt trilogien, og gleder meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser The Dead Girl's Dance av Rachel Caine, andre bok i The Morganville Vampires-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gleeeder jeg meg forresten til den nyeste True Blood-boken kommer i postkassen. :hoppe:

Ferdig. :nigo:

Har nettopp begynt på A Darkness at Sethanon - Raymond E. Feist. Siste boken i Riftwarsagaen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eckhart Tolle; en ny jord!

forresten er det noen som har lest "det er nå du lever" av Tolle? var den bra isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...