Gjest StoreSky Skrevet 12. september 2006 #521 Del Skrevet 12. september 2006 "Kong leopolds arv" - om kongen av belgias intrigespill for at Kongo skulle bli hans private lille koloni. Tankevekkende, levende fortalt om Livingstone, Stanley og andre oppdagelsereisende som blir oppfattet som helter, men som er en svart plett i historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 12. september 2006 #522 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) "When the lion feeds" - Wilbur Smith. Om tvillingbrødrene Sean og Garrick Courtney. Spennende, som de fleste av hans bøker... Endret 19. september 2006 av Elbereth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 12. september 2006 #523 Del Skrevet 12. september 2006 En søtsuppesak fra Danielle Steel som jeg plukket opp på Prix. Ellers har jeg Witness to Hope(en biografi om Pave Johannes Paul 2) og Foucault's Pendulum av Umberto Eco liggende i hylla. Ser ut til at jeg aldri kommer meg gjennom den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luci Skrevet 12. september 2006 #524 Del Skrevet 12. september 2006 I sommer leste jeg: Enke for et år og Da Vinci-koden. Vanvittig kjedelige begge to. Populærmusikk fra Vittula. Trodde jeg skulle le meg ihel. Skikkelig morsom (og litt trist) bok. Filmen når ikke boka opp til knærne engang.. Mannen som elsket Yngve. Den og falt jeg pladask for. Kjempesøt! Nå skal jeg begynne på Den mørke materien av Phillip Pullman. *Gleder meg* Har ikke lest hele tråden, men så at Hulebjørnens Klan ble nevnt. Eller, serien heter vel Jordens Barn..(?) Men uansett, er det noen som vet om det kommer flere bøker i den? Det kan jo ikke bare ende sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 13. september 2006 #525 Del Skrevet 13. september 2006 Akkurat avsluttet Drageløperen. Den MÅÅÅÅ dere bare lese. Helt fantastisk. Skal begynne på Gjengangere av Ibsen nå. Skal se stykket på National snart, og da vil jeg ha lest det først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #526 Del Skrevet 14. september 2006 "Klokken i Makedonia" - Knut H. Thomsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 14. september 2006 #527 Del Skrevet 14. september 2006 Populærmusikk fra Vittula. Trodde jeg skulle le meg ihel. Skikkelig morsom (og litt trist) bok. Filmen når ikke boka opp til knærne engang.. Mannen som elsket Yngve. Den og falt jeg pladask for. Kjempesøt! ← Nå er jeg i gang med "Honningtunger" av Helene Uri. Neste bok på lista er "Kompani Orheim" av Tore Renberg (samme forfatter som skrev "Mannen som elsket Yngve") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #528 Del Skrevet 14. september 2006 "Turneren" av Knut Faldbakken. Helt ok underholdning, men ikke noe mer. Handler om pensjiser som dreper hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian Skrevet 14. september 2006 #529 Del Skrevet 14. september 2006 "Veien til Førerkortet" av Dagfinn Moe, Jarle Nermark og Kjell Torsmyr. Tror alle overnevnte er 110% mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ninni_* Skrevet 14. september 2006 #530 Del Skrevet 14. september 2006 For tiden leser jeg Labyrinten av Kate Mosse (ikke modellen ) Har nettopp lest Mannen som elsket Yngve, veldig bra. Boken før det var vel Engler og Demoner av Dan Brown. Og så leste jeg nettopp Volvo Lastvagner av Erlend Loe, men den skuffet... Doppler er tusen ganger mer morsom!!! Ellers leser jeg Emil for min fem år gamle datter, veldig artig det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #531 Del Skrevet 14. september 2006 Neste bok jeg skal lese er Tredje Tegnet av Yrsa Sigurdardottir - Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. september 2006 #532 Del Skrevet 15. september 2006 Akkurat ferdig med Anne B Ragde, Lille Petter Edderkopp og har begynt på Ninni French ;God Natt Miranda idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. september 2006 #533 Del Skrevet 15. september 2006 Neste bok jeg skal lese er Tredje Tegnet av Yrsa Sigurdardottir - Gleder meg!! ← Den har eg lest....svarte ikke til mine forventninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 15. september 2006 #534 Del Skrevet 15. september 2006 Nordkraft av Jakob Ejersbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. september 2006 #535 Del Skrevet 18. september 2006 The Mermaid Chair av Sue Monk Kidd Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 18. september 2006 #536 Del Skrevet 18. september 2006 De Deperates cafe av Marian Keyes- ---- bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 18. september 2006 #537 Del Skrevet 18. september 2006 De Deperates cafe av Marian Keyes- ---- bra ← den er veldig bra! (den beste?) jeg har begynt på harry potter igjen, bok 1 :kgblunk: har det kommet 5 eller 6 bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. september 2006 #538 Del Skrevet 18. september 2006 Har akkurat lest ferdig "Who moved my blackberry" av Martin Lukes. Helt ok, litt morsom, men endte egentlig opp med å bli irritert på hovedpersonen. Har også nylig lest ferdig "Making the cat laugh" av Lynne Truss. Fin bok, morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #539 Del Skrevet 18. september 2006 Begynte på den siste til Marian Keyes igjen i går - "Anybody Out There". For tidlig å si noe om hva jeg synes. Har gledet meg veldig til å lese denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. september 2006 #540 Del Skrevet 18. september 2006 Begynte på den siste til Marian Keyes igjen i går - "Anybody Out There". For tidlig å si noe om hva jeg synes. Har gledet meg veldig til å lese denne! ← Jeg synes den var veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå