Scorpina Skrevet 27. august 2006 #461 Del Skrevet 27. august 2006 nå holder jeg på med Da Vinci Koden av Dan Brown.. er kommet halvveis nå... skal begynne på kap 52... både gleder meg og gruer meg til å se filmen ← Da kan du glede deg til Engler og Demoner av Dan Brown. Den synes jeg faktisk er et lite hakk BEDRE enn førstnevnte! Mye spenning og "race against the clock" gjør at man biter litt negler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 27. august 2006 #462 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg leser The One That Got Away av Chris Ryan. Spennede bok og utrolig å tenke på at det er sann historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 27. august 2006 #463 Del Skrevet 27. august 2006 Eremittkrepsene av Anne B. Ragde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flarn Skrevet 27. august 2006 #464 Del Skrevet 27. august 2006 Samfunnsvitenskaplige metoder av sigmund grønmo. Nokså tørr sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. august 2006 #465 Del Skrevet 28. august 2006 The Undomestic Goddess av Sophie Kinsella Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 30. august 2006 #466 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Noen her som har lest noe av søsteren til Charlotte og Emily Brontë og har noen synspunkter på det? Lurte å kanskje lese noe av henne neste gang igjen. Anne Brontë(?) heter hun vel ←Jeg har nettopp lest "The Tennant of Wildfell Hall" av Anne Brontë, og anbefaler den gjerne. Har også "Agnes Grey" liggende på vent. For øvrig har jeg nettopp vært på hjemstedet til Brontë-søstrene, og sett noen av stedene som inspirerte dem, bl.a. de åpne heiene, og gården som kanskje er "Wuthering Heights". Sannsynligvis er den ikke det, men morsomt likevel! Endret 30. august 2006 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 31. august 2006 #467 Del Skrevet 31. august 2006 Om forlatelse av Margaret Skjelbred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. august 2006 #468 Del Skrevet 31. august 2006 Nå er jeg ferdig med stormfulle høyder (wuthering hights) av Emily Brontë. Den var bare helt fantastisk! Anbefales på det varmeste! Nå har jeg så vidt begynt på Emma av Jane Austen. Før dette leste jeg iskaldt bedrag av Dan Brown, den var også kjempespennende! Noen her som har lest noe av søsteren til Charlotte og Emily Brontë og har noen synspunkter på det? Lurte å kanskje lese noe av henne neste gang igjen. Anne Brontë(?) heter hun vel ← Jeg har lest Agnes Grey og The Tenant of Wildfell Hall. Min favoritt er Agnes Grey. Boka handler om ei jente som arbeider som guvernante for noen forferdelige barn, Bloomsfield-barna. Boka forteller en historie om den hensynsløse materialismen og den victorianske sjåvinismen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 31. august 2006 #469 Del Skrevet 31. august 2006 Er snart ferdig med "Blacklist" av Sara Paretsky. På nattbordet ligger tre bøker klar: "Voyager", "Drums of Autumn" og "The Fiery Cross". De er bøkene 3-5 i Diana Gabaldons Outlanderserie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 31. august 2006 #470 Del Skrevet 31. august 2006 "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Er kommet til side 10, boka virker veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #471 Del Skrevet 31. august 2006 "Ewa Morenas sak" - Håkan Nesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #472 Del Skrevet 31. august 2006 Få meg på, for faen, av Olaug Nilssen. Synes den er bra, men (som de andre romanene hennes) litt rotete i tematikken, kanskje. Liker noen partier veldig godt (og digger språket), men lurer noen ganger på hva hun egentlig vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. september 2006 #473 Del Skrevet 1. september 2006 "Vannliljen - historien om et barn" av Hanne Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. september 2006 #474 Del Skrevet 1. september 2006 "Prayers For The Dead" av Faye Kellerman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 1. september 2006 #475 Del Skrevet 1. september 2006 "hvordan døde hitler" -husker ikke forfatteren akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #476 Del Skrevet 1. september 2006 Har akkurat lest ut Doppler, og fikk en påminnelse om hvorfor Erlend Loe er helten min. :-D Bøkene hans får meg alltid i godt humør. Neste på listen blir vel Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd, bare fordi jeg "må". (Fikk den gratis.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 1. september 2006 #477 Del Skrevet 1. september 2006 Jonathan Swift - Gullivers Reiser+ Det Annet Kjønn - Beauvoir og litt selvhjelp-psykologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 2. september 2006 #478 Del Skrevet 2. september 2006 St.Olav - Herman Willis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #479 Del Skrevet 2. september 2006 Personaladministrasjon-Rigmor E Grimsø Riktignok en pensumbok, men den virker interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #480 Del Skrevet 2. september 2006 en komikers oppvekst-Jonas Gardell.virker bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå