mellers Skrevet 13. februar 2011 #4461 Del Skrevet 13. februar 2011 Arnøy skrev (På 29.1.2011 den 18.46): Jeg har begynt å lese A Game of Thrones av George R. R. Martin! Siden den nå skal bli tv-serie tenkte jeg å lese i alle fall den første boka før serien kommer på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 15. februar 2011 #4462 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 15. februar 2011 #4463 Del Skrevet 15. februar 2011 Har nettopp lest "Venstre hånd over høyre skulder", og tenkte å begynne på "Dagboken" en dag snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. februar 2011 #4464 Del Skrevet 16. februar 2011 sofie777 skrev (På 12.2.2011 den 21.59): Har akkurat lest en barnebok fra 1993 som heter "Bibbi Bokkens magiske bibliotek". Den står ytterst i hyllen og jeg måtte bare lese den. Den las eg då eg var barn - fekk den nesten med ein gong den kom ut, trur eg. Eg hugsar eg likte den godt. Kva meiner du om den? No les eg Styles-mysteriet av Agatha Christie for sikkert tredje gong Men er mange år sida sist, så spennande likavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. februar 2011 #4465 Del Skrevet 16. februar 2011 R.J Ellory "Engler over Georgia" http://vegaforlag.no/Product.aspx?id=202 Akkurat begynt og den fenger med et meget godt språk. Gleder meg til å fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. februar 2011 #4466 Del Skrevet 16. februar 2011 imli skrev (På 16.2.2011 den 19.12): Den las eg då eg var barn - fekk den nesten med ein gong den kom ut, trur eg. Eg hugsar eg likte den godt. Kva meiner du om den? No les eg Styles-mysteriet av Agatha Christie for sikkert tredje gong Men er mange år sida sist, så spennande likavel Bibbi Bokken var artig og spennende. Jeg kjøpte den på Mammut-salg et par år etter at den kom ut, men jeg husket ikke hva den handlet om, så løsningen på mysteriet var like overraskende som da. I grunnen betyr det ingenting at det var en barnebok, for den var godt skrevet og uforutsigbar nok. Har også lest Styles-mysteriet noen ganger, men det er så lenge siden sist at jeg har glemt hvem morderen var. (Takk og pris) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 18. februar 2011 #4467 Del Skrevet 18. februar 2011 Av alle bøker så skal jeg prøve meg på Hamsun sin bok, Markens grøde. Får se om jeg klarer å lese den nå, syns den virker kjedelig. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. februar 2011 #4468 Del Skrevet 18. februar 2011 Lalle skrev (På 18.2.2011 den 8.22): Av alle bøker så skal jeg prøve meg på Hamsun sin bok, Markens grøde. Får se om jeg klarer å lese den nå, syns den virker kjedelig. Hmm... Markens grøde var ganske artig, faktisk, så vidt eg kan hugse. Nokre år sida eg las den no. Men litt merkelege hovupersonar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 18. februar 2011 #4469 Del Skrevet 18. februar 2011 Simultanleser Jeg Forbanner Tidens Elv (Per Petterson) og Nic Waal: Det urolige hjertet (av Helge Waal). Kjenner jeg meg selv rett, så starter jeg nok også på Gift (Kielland) og Almost Transparent Blue (Ryu Murakami) i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Belikova Skrevet 18. februar 2011 #4470 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg har en forkjærlighet for vampyr-bøker. Bestiller masse fra USA for her i Norge er det latterlig dårlig utvalg i den sjangeren. Akkurat nå holder på med en serie skrevet av Lara Adrian; Midnight Breed. Er på bok 5; Veil of Midnight. Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krem Skrevet 18. februar 2011 #4471 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Leser Mofongo av Cecilia Samartin nå. Litt nedtur etter at jeg akkurat har lest Øya under havet av Isabell Allende, som bare var en helt fantastisk bok! Tror jeg skal ta et skikkelig Allende-maraton snart, trenger den typen bøker i en stresset hverdag Endret 18. februar 2011 av krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 19. februar 2011 #4472 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal begynne på "Spis, elsk, lev" idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 20. februar 2011 #4473 Del Skrevet 20. februar 2011 Leser på Død og liv - Charlaine Harris Lucy Sullivan skal gifte seg - Marian Keyes Begynnelsen på slutten - Dean Koontz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 20. februar 2011 #4474 Del Skrevet 20. februar 2011 Gjesta skrev (På 1.5.2006 den 0.39): Jeg holder på med Dødelig Ideal av Marya Hornbacher (handler om hvordan det er å leve med bulimi og anoreksi), og Samlede Essays av Jens Bjørneboe. Dødelig Ideal er faktisk en veldig bra bok, i motsetning til mange andre fra-virkeligheten-historier som er skrevet av folk som har en historie å fortelle men som egentlig ikke kan skrive. Dødelig ideal er en knall bra bok!! Veldig bra skrevet!! Gjest skrev (På 1.5.2006 den 16.52): nå leser jeg Sagaen om Isfolket igjen... hadde ikke noe annet nå... De bøkene og er da virkelig bra!! Hvorfor får du det til å hørs ut som et siste valg? Leser selv Anne Karin Elstad sin Maria,Maria. Leste den for endel år siden, men den gir meg mye mer nå! Hva er grunnen til at mange av dere leser så mange bøker på en gang? Og nei, tenker ikke på pensum bøker, det blir noe helt anna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seleneluna Skrevet 20. februar 2011 #4475 Del Skrevet 20. februar 2011 Introduksjon til statsvitenskapelig metode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanketanke Skrevet 20. februar 2011 #4476 Del Skrevet 20. februar 2011 Nå leser jeg "Juliet, Naked" av Nick Horny. Etter å ha blitt tipsa av kävlarsjel. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. februar 2011 #4477 Del Skrevet 20. februar 2011 "Mord etter alfabetet" av Agatha Christie. Har lest den før, men den er bra nok til eit gjensyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolf Skrevet 20. februar 2011 #4478 Del Skrevet 20. februar 2011 James Patterson "Bikini" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. februar 2011 #4479 Del Skrevet 20. februar 2011 tanketanke skrev (På 20.2.2011 den 18.17): Nå leser jeg "Juliet, Naked" av Nick Horny. Etter å ha blitt tipsa av kävlarsjel. :D Ah, den nyeste av Hornby. Bra bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4480 Del Skrevet 20. februar 2011 Har i dette øyeblikk lest ut "My forbidden face" av Latifa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå