Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

«Svart som ravnen» av Ann Cleeves

Hva synes du? Jeg likte den veldig godt

Har lest ca 100 sider, og jeg liker den også veldig godt :) Har gjort meg opp en mening om hvem jeg tror morderen er, og hvem jeg håper det ikke er. Og så liker jeg godt hvordan hun beskriver menneskene og stedet. Tror jeg kommer til å lese oppfølgerne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Lenge sidan eg har lest noko særleg bøker, har hatt lesetørke. Men no fann eg fram ei rivande bra bok eg har hatt liggande: Skjulestedet av Corrie ten Boom. Sann historie om ei dame i Nederland som kom i konsentrasjonsleir pga ho hjalp jødiske flyktningar. Anbefalast på det sterkaste! Utrulig historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nettopp ferdig med The Saladin Murders av Matt Rees. Tenker jeg fortsetter med neste bok av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Høstoffer av Mons Kallentoft. Bok nummer tre i en spennende, svensk krimserie med drapsetterforsker Malin Fors i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt på Boktyven av Markus Zusak (skulle vel helst lest den på engelsk men jeg gidder ikke skaffe den på engelsk når jeg allerede har den på norsk).

Og holder fortsatt på med De gales hus på lydbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eat, pray, love.

Synes den er bent fram dårlig, typisk amerikansk og veldig klisjefylt, men må vel lese den ferdig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsk :rodmer: På engelsk hvertfall

Jeg må si jeg likte den overraskende godt! Var litt i tvil om dette var en type bok jeg ville like men det var det absolutt :)

Nå leser jeg Lord of the Flies av William Golding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp ferdig med Gå aldri fra meg av Kazuo Ishiguro. Dum som jeg var kjøpte jeg den norske oversettelsen, siden jeg trodde originalen var på japansk...

Nå som jeg har kikket litt på sitater fra den engelske utgaven, og sett klipp fra filmen tror jeg nok jeg hadde hatt en bedre leseropplevelse om jeg hadde valgt originalen. Uansett er det en bok tankene stadig vender tilbake til.

Siri-Spiri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...