AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13301 Skrevet 24. oktober Akkurat ferdig med den siste boken til Kepler. Lett underholdning, men litt for makaber etter min smak. Anonymkode: b5338...d64
Muskath Skrevet 6. november #13306 Skrevet 6. november Nettopp lest Lorden av Tore Renberg. Skikkelig bra bok, anbefales! Er usikker på om jeg skal skaffe «Lungeflyteprøven» av samme forfatter. Noen her som har lest den? 1
Ullvott Skrevet 7. november #13308 Skrevet 7. november Jeg kjøpte noe annet, og falt for ARKs salgstriks der de flasher billige fristelser til ARK-venner. 😂 Det er ikke akkurat stor litteratur, men koselig med en feelgood-bok mellom all krimmen og samtidslitteraturen jeg pleier å lese.
AnonymBruker Skrevet 9. november #13310 Skrevet 9. november The inheritance games av Jennifer Lynn Barnes Anonymkode: 2957b...dae
AnonymBruker Skrevet 9. november #13311 Skrevet 9. november Lord of the Rings. JRR Tolkien. Anonymkode: 7a132...7d3
test1e Skrevet 10. november #13312 Skrevet 10. november (endret) Ellers har jeg nådd min leseutfordring 2025 på goodreads.com (Jeg hadde bare satt opp 15 i år) Leseliste så langt: Den siste Mohikaner, Cooper, James Fenimore Ringeren i Notre Dame, Hugo, Victor Dracula, Stoker, Bram Det store togrøveriet, Crichton, Michael Mytteriet på Bounty, Nordhoff, Charles Bernard Intet nytt fra Vestfronten, Remarque, Erich Maria Dr. Jekyll og Mr. Hyde, Stevenson, Robert Louis Moby Dick(The Whale), Melville, Herman Bambi, Et liv i skogen, Salten, Felix Den komplette haikerens guide til galaksen, Adams, Douglas Fiolinen fra Auschwitz, Anglada, Maria Àngels Den hemmelighetsfulle øya, Verne, Jules En verdensomseiling under havet, Verne, Jules Ulvetid (1000-årsriget, #7), Gulløv, Tonny Revenge of Rome (Eagles of the Empire #23), Scarrow, Simon Holder på med to bøker: Stormfulle høyder av Emily Bronte og Tatt av vinden, av Margaret Mitchell Endret 10. november av test1e 2
AnonymBruker Skrevet 10. november #13314 Skrevet 10. november Farlig oppdrag av Lena Lindahl Anonymkode: 2957b...dae
Voyeur Skrevet i går, 00:26 #13315 Skrevet i går, 00:26 "Babel" av R.F Kuang. Men sliter med å komme inn i den. Får se om jeg kommer igang iløpet av helga.
Zenobia Skrevet i går, 01:08 #13316 Skrevet i går, 01:08 Den unge Amalie Skram Synes den var veldig tunglest til å begynne med. Er på slutten av boken nå, og har vent meg til Køltzows stil
Tubaluba Skrevet i går, 01:32 #13318 Skrevet i går, 01:32 Boken om Angelica, som døde av spisevegring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå