Harlekin Skrevet 22. september #13241 Skrevet 22. september (endret) Jeg glemte å skrive hva jeg selv leser. Jeg er nettopp ferdig med denne. Den var veldig bra, som alle Philippa Gregory sine bøker. Nå må jeg ha litt pause fra fæle Henrik den 8. Selv om jeg fikk litt sympati med ham mtp hvor mye vondt han hadde. Endret 22. september av Harlekin 1
Voyeur Skrevet 22. september #13242 Skrevet 22. september FruR skrev (På 21.9.2025 den 1.05): Poppy wars av R.F. Kurang Denne leser jeg også - er nesten ferdig med andre boka.
FruR Skrevet 22. september #13243 Skrevet 22. september Voyeur skrev (8 minutter siden): Denne leser jeg også - er nesten ferdig med andre boka. Kult. Hva synes du? Jeg godt ute i første bok og liker den veldig godt så langt. Digga også Yellowface av samme forfatter. 1
Voyeur Skrevet 22. september #13244 Skrevet 22. september FruR skrev (7 minutter siden): Kult. Hva synes du? Jeg godt ute i første bok og liker den veldig godt så langt. Digga også Yellowface av samme forfatter. Syns den er ganske god - imponerende at forfatteren bare var 19 år da hun skrev den. Litt oppstykket og hoppende innimellom, men klarer å overse svakhetene mens jeg leser. Blir nok å lese hele serien - har også lyst til å lese Yellowface og Babel, så gleder meg til de:)
FruR Skrevet 22. september #13245 Skrevet 22. september Voyeur skrev (7 minutter siden): Syns den er ganske god - imponerende at forfatteren bare var 19 år da hun skrev den. Litt oppstykket og hoppende innimellom, men klarer å overse svakhetene mens jeg leser. Blir nok å lese hele serien - har også lyst til å lese Yellowface og Babel, så gleder meg til de:) Var ikke klar over det at hun var så ung da hun skrev den. Kult.
Harlekin Skrevet 23. september #13246 Skrevet 23. september Jeg er veldig glad i Agatha Christie, så jeg er spent på denne boken. Det er kjente forfattere (som Val McDermid og Lucy Foley) som skriver nye Miss Marple-historier.
AnonymBruker Skrevet 24. september #13247 Skrevet 24. september Måtte jo kaste meg på trenden med å lese Markens grøde. Er på side 50, liker historien så langt. Men jeg synes den er tung å lese så dette kommer til å ta tid 😅 Anonymkode: a0503...daf
Kålrota Skrevet 24. september #13248 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Måtte jo kaste meg på trenden med å lese Markens grøde. Er på side 50, liker historien så langt. Men jeg synes den er tung å lese så dette kommer til å ta tid 😅 Anonymkode: a0503...daf Den ligger som lydbok i NRK radio-appen, hvis du liker det. Jeg leste den for mange år siden og koser meg med Leseklubbens betraktninger. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #13249 Skrevet 24. september Kålrota skrev (30 minutter siden): Den ligger som lydbok i NRK radio-appen, hvis du liker det. Jeg leste den for mange år siden og koser meg med Leseklubbens betraktninger. Ja jeg hører rykter om det 😊 Jeg er dessverre ikke så glad i lydbok, så da blir det lesing isteden 🤗 Men det går jo sikkert an å høre betraktningene om den i appen uten å måtte høre hele boken 🙌✌️ Anonymkode: a0503...daf
FruR Skrevet 24. september #13250 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måtte jo kaste meg på trenden med å lese Markens grøde. Er på side 50, liker historien så langt. Men jeg synes den er tung å lese så dette kommer til å ta tid 😅 Anonymkode: a0503...daf Synes helt ærlig den var veldig treg og kjedelig. Gikk alt for sakte for meg. Men mange år siden jeg leste den nå da. 1
Magika_fra_Fyll Skrevet 24. september #13251 Skrevet 24. september Jeg liker sci-fi så har satt meg som mål å lese så mange Hugo Award-vinnere som mulig (en pris som gis ut hvert år for den/de beste sci-fi-bøkene som har pågått siden 50-tallet). I går begynte jeg på Way Station, handlingen så langt er at en kar ender opp med å være en slags vert der huset hans blir herberge for reisende fra andre planeter. Den fenget meg så langt, gleder meg til å fortsette på den etter jobb i dag
Capazitet Skrevet 24. september #13252 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Måtte jo kaste meg på trenden med å lese Markens grøde. Er på side 50, liker historien så langt. Men jeg synes den er tung å lese så dette kommer til å ta tid 😅 Anonymkode: a0503...daf Er språket gammalmodig/ halvt dansk? 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #13253 Skrevet 24. september Capazitet skrev (5 minutter siden): Er språket gammalmodig/ halvt dansk? Ja. Personlig så synes jeg det blir dårlig flyt. Må bare ta meg god tid 😊 Anonymkode: a0503...daf 1
Capazitet Skrevet 24. september #13254 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja. Personlig så synes jeg det blir dårlig flyt. Må bare ta meg god tid 😊 Anonymkode: a0503...daf Oi. Då trur eg ikkje det er noko for meg. Prøvde meg på Kristin Lavrandsdatter for nokre år sidan men greidde ikkje lesa den pga det gammaldagse språket. Det blei ei barriere for meg. 1
Amantha Skrevet 30. september #13255 Skrevet 30. september Jeg får se til å lese de snart 200 bøkene som venter på å bli lest, men først! Den nye boken til Anne Holt, Diamanter og rust.
Harlekin Skrevet 30. september #13257 Skrevet 30. september Amantha skrev (7 timer siden): Jeg får se til å lese de snart 200 bøkene som venter på å bli lest, men først! Den nye boken til Anne Holt, Diamanter og rust. Jeg har også en TBR-liste så lang som et vondt år 😄
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #13258 Skrevet 1. oktober Eg skal rive deg i filler av Therese Garshol Syversen Anonymkode: 2957b...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå