Arkana Skrevet 20. august 2006 #441 Del Skrevet 20. august 2006 Den siste uken har jeg lest tre bøker (har vel en tredel igjen av den siste). Anbefaler alle tre! "Salaam Brick Lane" av Tarquin Hall (både morsom og tankevekkende). "A year in the Merde" og "Merde Actually" av Stephen Clarke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 20. august 2006 #442 Del Skrevet 20. august 2006 nå holder jeg på med Da Vinci Koden av Dan Brown.. er kommet halvveis nå... skal begynne på kap 52... både gleder meg og gruer meg til å se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chelsea_* Skrevet 21. august 2006 #443 Del Skrevet 21. august 2006 Akkurat ferdig med The Island av Victoria Hislop Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 21. august 2006 #444 Del Skrevet 21. august 2006 John Grisham: Det malte huset. Er akkurat startet men den virker veldig bra, så er jeg også glad i det meste han skriver da. ← Ferdig med den!.. Likte den veldig godt. Nå er jeg godt i gang med "Stevningen" av John Grisham. Liker den også godt, sålangt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #445 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg holder på med Vær så snill, vær stille, vær så snill, som er en samling av Raymond Carvers noveller. Jeg skulle gjerne lest dem på originalspråket, men jeg fikk ikke tak i en engelsk utgave på biblioteket. Jeg har fått dilla på noveller den siste tiden. Jeg tar gjerne imot anbefalinger av gode noveller/novellesamlinger av norske forfattere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #446 Del Skrevet 22. august 2006 Arsenikktårnet av Anne B. Ragde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 22. august 2006 #447 Del Skrevet 22. august 2006 Etter å ha hoppet av gert Nygårds Alkymisten, begynte jeg på Millies Flørt av Jill mansell. men huff...... Bare to av hennes 17 utgivelser har kommet på norsk, og det holder egentlig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #448 Del Skrevet 23. august 2006 Den hvite løvinnen av Henning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordica Skrevet 24. august 2006 #449 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for tilbakemeldinger ang Wilbur Smith Jeg har nå kommet igjennom alle de tre Egypt bøkene hans og disse likte jeg kjempegodt. Holder på med Courtney familien nå og er enig i at disse ikke er like bra. Dere andre som likte WS, har det noe annet å anbefale i samme sjanger? Selv liker jeg godt Ken Follett, tror jeg har lest alt av han og synes han har mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightingale Skrevet 24. august 2006 #450 Del Skrevet 24. august 2006 Papillon av Henri Charrière! Knallbra, klarer ikke å legge den fra meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermelinda Skrevet 24. august 2006 #451 Del Skrevet 24. august 2006 Det er stort sett aldri bare en bok av gangen. Jeg har ofte en 3-4 stykker liggende samtidig (de fleste faglitteratur). Ved senga nå har jeg liggende en tjukk bok med mange av national geographic sine mest kjente portretter gjennom tidene. Så har jeg en tjukk blekke om photoshop, en bok om ashtanga yoga, og snart kommer det en bok i posten om A. Maslow sine teorier (behovspyramiden bl.a.) Det er ikke så mye skjønnlitteratur stort sett, men så fort jeg får litt tid vil jeg gjerne lese "Isfolket" av Margit Sandemo. Da skulle jeg ha litt og lese på senga framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. august 2006 #452 Del Skrevet 24. august 2006 Pensum norsk; Vildanden av Henrik Ibsen. Genanse og verdighet av Dag Solstad. Kjærlighet av Hanne Ørstavik. Ut og stjæle hester av Per Petterson. Naiv Super av Erlend Loe. Maskeblomstfamilien av Lars Saabye Christensen. (valgfritt) Pensum pedagogikk; Pedagogiske grunnproblemer - i historisk lys av Erling Solerød. Læreren i etikkens motlys av Trygve Bergem. Den skal tidlig krøkes... - Skolen i historisk perspektiv av Tove Aarsnes Baune. Læreres profesjonskunnskap av Liv Sundli og Føydis Oma Ohnstad. Lærerarbeid og skolekultur av Andy Hargreaves. Rom for handling av Lars Helle. Pensum KRL: Relgions- og livssynsdidaktikk - en innføring av Helje Kringlebotn (red.), Ruth Danielse, Levi Geir Eidhamar, Hans Hodne, Geir Skeie og Geir Winje. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 25. august 2006 #453 Del Skrevet 25. august 2006 "Det tredje tegnet "av en islandsk forfatter eg ikke husker navnet på i farten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #454 Del Skrevet 25. august 2006 Danielle steel - En ny vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 26. august 2006 #455 Del Skrevet 26. august 2006 Belle De Jour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. august 2006 #456 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg leser Sylvia Plath: Glassklokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 27. august 2006 #457 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg leser Den fjerde regelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. august 2006 #458 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Veien til Karlsvogna av Jon Magnus Endret 27. august 2006 av StineMa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 27. august 2006 #459 Del Skrevet 27. august 2006 Utenom ørten pensumbøker som skal studeres fra begynnelse til slutt, har vi en del romaner vi skal lese i forbindelse med engelsk. Nå er jeg straks ferdig med "Private Peaceful" Michael Morpurgo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 27. august 2006 #460 Del Skrevet 27. august 2006 Er nettopp ferdig med "The curious incident of the dog in the night-time" - av Mark Haddon. En veldig bra bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå