Stjertmeis Skrevet fredag kl 13:51 #12921 Del Skrevet fredag kl 13:51 "Tøffere enn du tror" av Johanne Refseth (@Psykolog.med.sovepose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet fredag kl 13:52 #12922 Del Skrevet fredag kl 13:52 (endret) Jeg leser en ungdomsbok. Eragon. Er på nummer 3 da så den heter vel strengt tatt Brisingr. Leste alle med unntak av siste bok som ungdom og likte dem godt. Og siden da har det plaget meg at jeg ikke ble ferdig med serien. Så nå leser jeg hele serien på nytt for å få det ut av verden. Og jeg koser meg faktisk ordentlig! Endret fredag kl 13:53 av Nonstop1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:29 #12923 Del Skrevet fredag kl 19:29 Du kan kalle meg Jan av Anne Elvedal. Jeg er litt spent på denne boka. Jeg likte ungdomsbøkene hennes og jeg ble kjemperedd av barneboka hennes da jeg leste den i sommer. Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #12924 Del Skrevet 9 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5 timer siden #12925 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 20.29): Du kan kalle meg Jan av Anne Elvedal. Jeg er litt spent på denne boka. Jeg likte ungdomsbøkene hennes og jeg ble kjemperedd av barneboka hennes da jeg leste den i sommer. Anonymkode: 2957b...dae Leste den i høst, likte den godt, både mens jeg leste og ved å tenke på den mellom leseøktene - i ettertid er jeg imidlertid litt "irritert" over slutten (eller mangelen på den). Jeg forsto den ikke helt; og det er en bok jeg gjerne skulle hatt en bokklubb til å diskutere den i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 5 timer siden #12926 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har fått sansen for Daphne Du Maurier, hun er virkelig undervurdert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12927 Del Skrevet 5 timer siden Leser "Mytteriet på Wager" av David Grann og lytter til "Lights out" av Navessa Allen Anonymkode: 0299a...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12928 Del Skrevet 2 timer siden Lill3My skrev (2 timer siden): Leste den i høst, likte den godt, både mens jeg leste og ved å tenke på den mellom leseøktene - i ettertid er jeg imidlertid litt "irritert" over slutten (eller mangelen på den). Jeg forsto den ikke helt; og det er en bok jeg gjerne skulle hatt en bokklubb til å diskutere den i Jeg har ikke fått lest så mye enda, så blir spennende å se om jeg liker den. Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå