Cherie Skrevet 22. juli 2006 #341 Del Skrevet 22. juli 2006 Da er jeg ferdig med "til jeg finner deg" av Irwing. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om boken i grunn, men jeg kom meg jo gjennom 800+ sider så noe måtte deg jo vært med den boken også. Nå leser jeg "bienes hemmelige liv". Den har ikke grepet meg enda i alle fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 22. juli 2006 #342 Del Skrevet 22. juli 2006 Nå holder jeg på med en klassiker i sommervarmen: "Stormfulle høyder" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #343 Del Skrevet 22. juli 2006 Da Vinci-koden. Jeg er akkurat ferdig med Engler og Demoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #344 Del Skrevet 22. juli 2006 "Koder" - Simon Singh. Oversettelsen i den utgaven jeg har er helt forferdelig, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe den på engelsk i stedet, eller knote meg gjennom den norske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 22. juli 2006 #345 Del Skrevet 22. juli 2006 I kveld skal jeg slappe av med et bad og begynne på Engler og Demoner. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #346 Del Skrevet 22. juli 2006 I kveld skal jeg slappe av med et bad og begynne på Engler og Demoner. Gleder meg! ← Bare pass på å bytte ut vannet når det blir for kaldt. Fengslende bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 22. juli 2006 #347 Del Skrevet 22. juli 2006 Bare pass på å bytte ut vannet når det blir for kaldt. Fengslende bok. ← Tenkte akkurat å si det samme. Engler og Demoner er den virkelig gode Brown boka. De andre er sånn så som så. Den digitale festning er rett ut dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante T Skrevet 22. juli 2006 #348 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg leser Henning Mankel - Et skritt etter Har akkurat starta, men virker som en bra bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 22. juli 2006 #349 Del Skrevet 22. juli 2006 Har begynt på en ny serie av Trine Angelsen; Thea. Er på andre boken nå "Farlig spill"; kjempe interessant bok og greit med små pocket bøker nå om sommeren. Handlingen er fra tidlig på 1900-tallet og hun skriver så du kan se for deg akkurat åssen det var på den tiden. Eneste dumme er at alt de sier er skrevet på nordnorsk.... Men jeg er hekta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 22. juli 2006 #350 Del Skrevet 22. juli 2006 Akkurat nå leser jeg "Grensen" av Knut Faldbakken. Eller vel, leser og leser- prøver i allefall men får ikke tak på boka og har startet på nytt hver kveld den siste uka.. Er jo gøy å lese om noe lokalt. Ellers driver jeg med en Lisa Marklund bok, men har lagt den ett eller annet sted og finner den ikke. Husker heller ikke hva den heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. juli 2006 #351 Del Skrevet 22. juli 2006 Nå leser jeg "bienes hemmelige liv". Den har ikke grepet meg enda i alle fall.... ← Jeg synes den var nydelig! Ikke spesielt spennende eller gripende handlingsmessig, men følelsen og innlevelsen den fremkalte var utrolig! I ferien har jeg lest: Bienes hemmelige liv Invitasjonen - Catherine Cookson og jeg er snart ferdig med Bokhandleren i kabul (åsne seierstad) I tillegg har jeg faktisk lest 8 donald pocketbøker Morsomt og lett fordøyelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 23. juli 2006 #352 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har akkurat begynt på Eva Luna av Isabella Allende. Har bare lest et par sider, så jeg vet ikke om den er bra ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. juli 2006 #353 Del Skrevet 23. juli 2006 Vannmelonen - Marian Keyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 23. juli 2006 #354 Del Skrevet 23. juli 2006 Nå leser jeg "bienes hemmelige liv". Den har ikke grepet meg enda i alle fall.... ← Jeg syns den var skikkelig dårlig, skjønner absolutt ikke alle lovordene den har fått(sikkert mest fra husmorpublikasjoner uansett). Den er ikke spesielt godt skrevet og historien er rett og slett kjedelig, forutsigbar og platt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2006 #355 Del Skrevet 23. juli 2006 Paulo Coelho "Elleve minutter" Erotisk og romantisk. Aldeles herlig. Nyter den her boka virkelig. Må den aldri ta slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #356 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg leser Alt som er av Brit Bildøen. Den veksler mellom å være OK og god, og Bildøen klarer det Anne B. Rogne ikke klarer: å bruke researchen hun tydeligvis har gjort slik at den virker naturlig, ikke påtvungen. Bildøen har også en fin måte å zoome inn på enkelte ting, slik at du ser dem klart og tydelig og med et annet blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 24. juli 2006 #357 Del Skrevet 24. juli 2006 En bønn for Owen Meany av Johnn Irving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. juli 2006 #358 Del Skrevet 24. juli 2006 "The Tenant of Wildfell Hall", Anne Brontë. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #359 Del Skrevet 28. juli 2006 I dag begynte jeg på The Autobiography of F.B.I. Special Agent Dale Cooper: My Life, My Tapes. Gøøøy! Twin Peaks-dillen min har nylig blusset opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 28. juli 2006 #360 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg leser den siste av Harry Potter-bøkene. Spennende og bra som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå