anetted Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid. Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel" den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Forbrytelse og straff av Dostojevskij Anna Karenina av Leo Tolstoy Gnostiske Skrifter Den Katolske kirkens katekisme The Spansih Civil War Don Qoujote Snorres Kongesagaer Svartedauden: Og andre Epedemier Nils klims reise til den underjordike verden Alexandra: The last tsarina og William Meisters vandreår av Goethe det er de bøkene jeg leser nå hva jeg har lest...Vel har lest rundt 500 bøker... Endret 30. april 2006 av King James II Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Det var mye på en gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #4 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jeg holder på med Dødelig Ideal av Marya Hornbacher (handler om hvordan det er å leve med bulimi og anoreksi), og Samlede Essays av Jens Bjørneboe. Dødelig Ideal er faktisk en veldig bra bok, i motsetning til mange andre fra-virkeligheten-historier som er skrevet av folk som har en historie å fortelle men som egentlig ikke kan skrive. Endret 1. mai 2006 av Fairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #5 Del Skrevet 1. mai 2006 Akkurat nå leser jeg i boken om de tre bukkene bruse Det er en fin bok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 1. mai 2006 #6 Del Skrevet 1. mai 2006 Er akkurat ferdig med Den hemmelige historien av Donna Tartt. En liten gruppe collegestudenter studerer klassisk gresk. Mord og mysterier, og interessant beskrivelse av gruppedynamikk. Nå skal jeg begynne på Levi Henriksens Snø vil falle over snø som har falt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 1. mai 2006 #7 Del Skrevet 1. mai 2006 gunnar staalesen-svarte får dr phillip mcgraw- life strategies, stop making excuses sue monk kid-the secret life of bees jean m auel-hulebjørnens klan j.d robb aka nora roberts-ærefull død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mai 2006 #8 Del Skrevet 1. mai 2006 Pensumbøker. Er midt i eksamenstiden jo. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sivilingeniøren Skrevet 1. mai 2006 #9 Del Skrevet 1. mai 2006 Teoretiske pensumbøker (er student) og selvfølgelig fast hver uke: Se og Hør, Her og Nå, Hello, Ok, osv. Man må skape seg en fin motvekt til studiene, ved å se på hotel Cæsar og lese ukeblader, det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #10 Del Skrevet 1. mai 2006 Umberto Eco - Focault's Pendulum George Weigel - Pope John Paul 2 Biography Joseph Ratzinger- Milestones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #11 Del Skrevet 1. mai 2006 For tiden leser jeg: Balansekunst - Rohinton Mistry Begrepet angst - Søren Kierkegaard Kampen om mennesket - Rudolf Steiner Jeg pleier alltid å ha flere bokprosjekter på gang samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 1. mai 2006 #12 Del Skrevet 1. mai 2006 the game, av han som var på skavland ble nettopp ferdig med morder uten ansikt av henning mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørghilda Skrevet 1. mai 2006 #13 Del Skrevet 1. mai 2006 Teoretiske pensumbøker (er student) og selvfølgelig fast hver uke: Se og Hør, Her og Nå, Hello, Ok, osv. Man må skape seg en fin motvekt til studiene, ved å se på hotel Cæsar og lese ukeblader, det er kult ← Same here... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #14 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg leser Blå dagbok av Alice Hoffman (tror jeg hun heter), og Med ryggen til verden av Åsne Seierstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #15 Del Skrevet 1. mai 2006 nå leser jeg Sagaen om Isfolket igjen... hadde ikke noe annet nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. mai 2006 #16 Del Skrevet 1. mai 2006 Den siste striden av C.S. Lewis (den siste av Narniabøkene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. mai 2006 #17 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg fant en gammel Maigret-bok: "Maigret i tåkehavnen",som jeg nesten er ferdig med. Dessuten har jeg flere bøker på gang: "Indre Harmoni" av Kristina Wennergren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #18 Del Skrevet 1. mai 2006 Dag Solstad: Gymnaslærer Pedersens beretning om den store politiske vekkelsen som har hjemsøkt vårt land. Jeg vet ikke helt, merker at språket (radikal bokmål med masse a-endelser) irriterer vettet av meg, så om jeg leser den ferdig, gjenstår å se. Dessuten må jeg vel snart lese en 200-siders sak jeg selv har produsert, for å huske hvert ord som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #19 Del Skrevet 1. mai 2006 Den andre boka i Emperorserien, Death of Kings. Utrolig at jeg ikke har oppdaget de bøkene før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #20 Del Skrevet 1. mai 2006 "Charlot & Charlotte" av Ole Bornedal, samt "og solen går sin gang" av E. Hemingway, begge ganske fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå