Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Shake Hands with the Devil: The Failure of Humanity in Rwanda - Roméo Dallaire

og A Tiny Bit Marvellous - Dawn French, for litt lett humoristisk lesing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over hundre sider inn i "The Martian" av Andy Weir. Var veldig skeptisk til å begynne på denne, da jeg ikke er spesielt interessert i å lese sci-fi, men må si at jeg er positivt overrasket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/30/2017 den 15.19, Miss_Sunshine* skrev:

Litt over hundre sider inn i "The Martian" av Andy Weir. Var veldig skeptisk til å begynne på denne, da jeg ikke er spesielt interessert i å lese sci-fi, men må si at jeg er positivt overrasket! 

Den boken er så fantastisk bra :) Og faktisk en av de få bøkene hvor jeg også har likt filmen.

Anonymkode: ca024...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bury my heart at Wounded Knee  av Dee Brown. Nettopp begynt, må se om jeg må kjøre noe skjønnlitterært ved siden av som avveksling. 

Anonymkode: ca024...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.1.2017 den 14.17, Miss_Sunshine* skrev:

Litt over halvveis i "Slangebæreren" av Unni Lindell. Helt middels krim vil jeg si.

Den har jeg lest. Siste gang jeg leser en bok av henne, dårligste og mest forutsigbare krim jeg har lest :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2017 den 20.25, Severus skrev:

1984 av George Orwell

Ja! Den var mye bedre enn jeg trodde :) Leste den på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Predikanten " av Camilla Lackberg . Uhyggelig god krim, som de andre hun har skrevet!

Anonymkode: e4c2a...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg "Stalker" av Lars Kepler. Synes den er bra så langt, men reagerer på at det er noen feil i forbindelse med terminologien for enkelte ting. Min første bok av Kepler der jeg tydelig har startet i feil ende, men synes ikke det gjør så mye. Boka gjorde meg nysgjerrig og er vanskelig å legge fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med Min Kamp 6 av Knausgård, har tatt noen år å komme seg gjennom alle dem :)

Hva bør bli neste? Står mellom Hamsuns Victoria og Saaby Christensens Beatles, eller Øst for Eden v Steinbeck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...