Gjest Iah Skrevet 16. juni 2012 #5681 Del Skrevet 16. juni 2012 George R. R. Martin - A Game of Thrones. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juni 2012 #5682 Del Skrevet 18. juni 2012 La Peregrina av Cecilia Samartin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 22. juni 2012 #5683 Del Skrevet 22. juni 2012 Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 22. juni 2012 #5684 Del Skrevet 22. juni 2012 Havets Katedral av Ildefonso Falcones. En bok helt etter min smak! Elsker slike middelalderskildringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 22. juni 2012 #5685 Del Skrevet 22. juni 2012 Havets Katedral av Ildefonso Falcones. En bok helt etter min smak! Elsker slike middelalderskildringer Bra bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 22. juni 2012 #5686 Del Skrevet 22. juni 2012 How to win friends and influence people :') av Dale Carnegie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. juni 2012 #5687 Del Skrevet 22. juni 2012 "Shadow over Kiriath" av Karen Hancock (på Kindle-app på nettbrettet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. juni 2012 #5688 Del Skrevet 22. juni 2012 'Korrigeringer' av Jonathan Franzen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 26. juni 2012 #5689 Del Skrevet 26. juni 2012 Arven av Christopher Paolini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 26. juni 2012 #5690 Del Skrevet 26. juni 2012 Sorceress of Darshiva - David Eddings Shadow's Edge - Brent Weeks (lydbok) The Merry Adventures of Robin Hood - Howard Pyle (kindle på mobilen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaktusfruen Skrevet 26. juni 2012 #5691 Del Skrevet 26. juni 2012 Balansekunst av Rohinton Misty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 26. juni 2012 #5692 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Amazonia av James Rollins. Virker veldig bra foreløpig! Historisk thriller ala Dan Brown, fra Amazonas. Tror dette blir en skikkelig page turner og god underholdning Endret 26. juni 2012 av sauen87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. juni 2012 #5693 Del Skrevet 27. juni 2012 Krystallslottet av Rachel Simon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. juni 2012 #5694 Del Skrevet 27. juni 2012 Revelation Space av Alastair Reynolds. Har nettopp vært igjennom Manifold Trilogien til Stephen Baxter, og er litt småskuffet over at handlingen er satt såpass mye lengre inn i fremtiden i Alastairs bøker, menmen. Det går seg vel til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merrakall Skrevet 27. juni 2012 #5695 Del Skrevet 27. juni 2012 Gutta, På veien med Jokke og Valentinerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. juni 2012 #5696 Del Skrevet 28. juni 2012 Revelation Space av Alastair Reynolds. Har nettopp vært igjennom Manifold Trilogien til Stephen Baxter, og er litt småskuffet over at handlingen er satt såpass mye lengre inn i fremtiden i Alastairs bøker, menmen. Det går seg vel til. Liker du den? Jeg har akkurat lest trilogien og jeg er ikke fan blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. juni 2012 #5697 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Liker du den? Jeg har akkurat lest trilogien og jeg er ikke fan blitt. I do. Men så er jeg litt spacenerd. Artig å lese om ting som minnet om teknologi fra Stargate serien, en serie jeg også er veldig fan av. I det hele tatt, mye i de bøkene er jo basert på faktisk vitenskap, men også endel litt spekulativ teori. Veldig underholdene å få i fiksjonsform, de tingene man vanligvis leser om. Hva er det du ikke liker ved Manifold serien? Har du lest noe av Alastair? Lurer på om jeg skal slenge meg på NASA Trilogien av Baxter, men jeg tror kanskje jeg skal prøve å gro litt inn i Alastairs bok før jeg gjør noe forhastet. Endret 28. juni 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 28. juni 2012 #5698 Del Skrevet 28. juni 2012 Hamsun-biografien Erobreren av Ingar Sletten Kolloen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. juni 2012 #5699 Del Skrevet 28. juni 2012 I do. Men så er jeg litt spacenerd. Artig å lese om ting som minnet om teknologi fra Stargate serien, en serie jeg også er veldig fan av. I det hele tatt, mye i de bøkene er jo basert på faktisk vitenskap, men også endel litt spekulativ teori. Veldig underholdene å få i fiksjonsform, de tingene man vanligvis leser om. Hva er det du ikke liker ved Manifold serien? Har du lest noe av Alastair? Lurer på om jeg skal slenge meg på NASA Trilogien av Baxter, men jeg tror kanskje jeg skal prøve å gro litt inn i Alastairs bok før jeg gjør noe forhastet. Du sa det vel i første avsnitt; teknologi. Jeg er også veldig fan av space, ble hektet for noen år siden og har lest en del bøker siden. Men jeg liker det ikke så mye når det blir veldig mye snakk om hvordan ting fungerer. Jeg likte bok to og tre bedre enn bok en. Der vurdere jeg en liten stung å ikke lese videre. Men det tok seg opp og jeg ble veldig giret en liten periode. Favoritten er dog ikke forandret seg og er fremdeles Peter Hamilton. Om jeg har lest Alastair? Aner ikke. Jeg husker aldri navn. Jeg husker ikke engang hvilke bøler jeg leste for to måneder siden. Hukommelse er ikke min sterke side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 28. juni 2012 #5700 Del Skrevet 28. juni 2012 George R. R. Martin - A Game of Thrones. Denne leser jeg også! Kjempespennende! Dette er jo en stor bokserie, og jeg leser denne på norsk. Jeg leste ferdig bok 3 i går kveld, og dessverre er ikke bok 4 ferdig oversatt til norsk enda. Huff! Noen som vet når den er tilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå