Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Havets Katedral av Ildefonso Falcones. En bok helt etter min smak!

Elsker slike middelalderskildringer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Havets Katedral av Ildefonso Falcones. En bok helt etter min smak!

Elsker slike middelalderskildringer :rodmer:

Bra bok!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorceress of Darshiva - David Eddings

Shadow's Edge - Brent Weeks (lydbok)

The Merry Adventures of Robin Hood - Howard Pyle (kindle på mobilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazonia av James Rollins. Virker veldig bra foreløpig! Historisk thriller ala Dan Brown, fra Amazonas. Tror dette blir en skikkelig page turner og god underholdning :)

Endret av sauen87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revelation Space av Alastair Reynolds.

Har nettopp vært igjennom Manifold Trilogien til Stephen Baxter, og er litt småskuffet over at handlingen er satt såpass mye lengre inn i fremtiden i Alastairs bøker, menmen. Det går seg vel til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revelation Space av Alastair Reynolds.

Har nettopp vært igjennom Manifold Trilogien til Stephen Baxter, og er litt småskuffet over at handlingen er satt såpass mye lengre inn i fremtiden i Alastairs bøker, menmen. Det går seg vel til.

Liker du den? Jeg har akkurat lest trilogien og jeg er ikke fan blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du den? Jeg har akkurat lest trilogien og jeg er ikke fan blitt.

I do. Men så er jeg litt spacenerd.:Hehe:

Artig å lese om ting som minnet om teknologi fra Stargate serien, en serie jeg også er veldig fan av. I det hele tatt, mye i de bøkene er jo basert på faktisk vitenskap, men også endel litt spekulativ teori. Veldig underholdene å få i fiksjonsform, de tingene man vanligvis leser om.

Hva er det du ikke liker ved Manifold serien?

Har du lest noe av Alastair?

Lurer på om jeg skal slenge meg på NASA Trilogien av Baxter, men jeg tror kanskje jeg skal prøve å gro litt inn i Alastairs bok før jeg gjør noe forhastet. :)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I do. Men så er jeg litt spacenerd.:Hehe:

Artig å lese om ting som minnet om teknologi fra Stargate serien, en serie jeg også er veldig fan av. I det hele tatt, mye i de bøkene er jo basert på faktisk vitenskap, men også endel litt spekulativ teori. Veldig underholdene å få i fiksjonsform, de tingene man vanligvis leser om.

Hva er det du ikke liker ved Manifold serien?

Har du lest noe av Alastair?

Lurer på om jeg skal slenge meg på NASA Trilogien av Baxter, men jeg tror kanskje jeg skal prøve å gro litt inn i Alastairs bok før jeg gjør noe forhastet. :)

Du sa det vel i første avsnitt; teknologi. Jeg er også veldig fan av space, ble hektet for noen år siden og har lest en del bøker siden. Men jeg liker det ikke så mye når det blir veldig mye snakk om hvordan ting fungerer.

Jeg likte bok to og tre bedre enn bok en. Der vurdere jeg en liten stung å ikke lese videre. Men det tok seg opp og jeg ble veldig giret en liten periode.

Favoritten er dog ikke forandret seg og er fremdeles Peter Hamilton.

Om jeg har lest Alastair? Aner ikke. Jeg husker aldri navn. Jeg husker ikke engang hvilke bøler jeg leste for to måneder siden. Hukommelse er ikke min sterke side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

George R. R. Martin - A Game of Thrones.

Denne leser jeg også! Kjempespennende! :popcorn:

Dette er jo en stor bokserie, og jeg leser denne på norsk. Jeg leste ferdig bok 3 i går kveld, og dessverre er ikke bok 4 ferdig oversatt til norsk enda. Huff! Noen som vet når den er tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...