Safira Skrevet 8. mars 2012 #5421 Del Skrevet 8. mars 2012 Leste trilogien til Suzanne Collins igår: Dødslekene, Opp i flammer og Fugl føniks. Veldig spennende historie, og selv om jeg ikke var overbegeistret for skrivestilen anbefales denne Leste du alle tre på én dag? Jeg syntes de fungerte bra som lydbøker, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 8. mars 2012 #5422 Del Skrevet 8. mars 2012 Leste du alle tre på én dag? Jeg syntes de fungerte bra som lydbøker, hvertfall Ja, ærlig talt jeg kunne da vel ikke stoppe? Tenkte jeg skulle la bøkene synk inn litt og så lese dem på engelsk om en stund, det var noe med oversettelsen jeg følte skurret litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 8. mars 2012 #5423 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja, ærlig talt jeg kunne da vel ikke stoppe? Tenkte jeg skulle la bøkene synk inn litt og så lese dem på engelsk om en stund, det var noe med oversettelsen jeg følte skurret litt. Hehe, godt poeng! Jeg hørte de som sagt på lydbok (på engelsk) så jeg vet ikke helt hvor lange de er i bokform, men trodde kanskje de var sånn 400 sider hver? Det er jo et imponerende antall sider å lese på én dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 8. mars 2012 #5424 Del Skrevet 8. mars 2012 Hehe, godt poeng! Jeg hørte de som sagt på lydbok (på engelsk) så jeg vet ikke helt hvor lange de er i bokform, men trodde kanskje de var sånn 400 sider hver? Det er jo et imponerende antall sider å lese på én dag! Var det en god fortellerstemme? Kanskje jeg bare skal låne lydboka neste gang da Jeg leser fort, men alle har sin måte å lese på og jeg leser muligens litt for fort av og til.. husker da Føniksordenen kom ut.. 6 timer senere hadde jeg "blind-spots" på begge øyne og en massiv hodepine, men artig var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 8. mars 2012 #5425 Del Skrevet 8. mars 2012 Var det en god fortellerstemme? Kanskje jeg bare skal låne lydboka neste gang da Jeg leser fort, men alle har sin måte å lese på og jeg leser muligens litt for fort av og til.. husker da Føniksordenen kom ut.. 6 timer senere hadde jeg "blind-spots" på begge øyne og en massiv hodepine, men artig var det Ja, jeg synes oppleseren gjorde en god jobb. Men hvis du er vant til å lese fort kan det hende at du irriterer deg over at lydbøker tar lang tid, mye lenger tid enn å lese selv. Hører på Soul of the Fire av Terry Goodkind på lydbok nå. Liker ikke oppleseren (men fant den ikke med den oppleseren jeg liker). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mars 2012 #5426 Del Skrevet 8. mars 2012 Morgen i Jenin, Susan Abulhawa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. mars 2012 #5427 Del Skrevet 8. mars 2012 "Hundreåringen som klatret ut gjennom vindu og forsvant" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinL Skrevet 8. mars 2012 #5428 Del Skrevet 8. mars 2012 Lars Kepler - Hypnotisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 9. mars 2012 #5429 Del Skrevet 9. mars 2012 Min Kamp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harepewz Skrevet 9. mars 2012 #5430 Del Skrevet 9. mars 2012 The Hobbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 9. mars 2012 #5431 Del Skrevet 9. mars 2012 En kreasjon steonkelen min har skrevet, og ville jeg skulle ta en kikk på. Rare greier så langt, men absolutt ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 9. mars 2012 #5432 Del Skrevet 9. mars 2012 Nå skal jeg begynne på The Lies of Locke Lamora av Scott Lynch. Har hørt mye bra om den. (Holder fortsatt på med Soul of the Fire på lydbok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2012 #5433 Del Skrevet 9. mars 2012 Englemakersken av Camilla Läckberg; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 9. mars 2012 #5434 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg har lest de 11 bøkene om Sookie Stackhouse + novellesamlingen over de siste to månedene. Kan nesten ikke vente til 1. mai og neste bok... Nå holder jeg på med Water for Elephants. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 9. mars 2012 #5435 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg leser Frode Gryttens Rom ved havet, rom i byen, en novellesamling hvor hver novelle er inspirert av et maleri av Edward Hopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 9. mars 2012 #5436 Del Skrevet 9. mars 2012 Lord Jim av Joseph Conrad. Jeg leste den en gang for mange år siden, men det er noe helt annet å lese den nå. Bra? Har akkurat lest Mørkets hjerte, og hadde en av de beste leseropplevelsene på en god stund. Nå leser jeg Sara Gruens Apehuset. Ikke helt sikker på hva jeg synes enda. Den er litt..rar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 12. mars 2012 #5437 Del Skrevet 12. mars 2012 3096 dager. Kjempe sterk bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #5438 Del Skrevet 12. mars 2012 Biografien om Steve Jobs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 12. mars 2012 #5439 Del Skrevet 12. mars 2012 Guilty Pleasures, av Laurel K.Hamilton. Vet ikke om jeg gidder å lese den ferdig engang, ai ai for ei bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysticmoo Skrevet 12. mars 2012 #5440 Del Skrevet 12. mars 2012 Millennium-trilogien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå