Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp kjøpt meg Camilla Läckberg - Englemakersken. Hurra! Så den skal jeg begynne på raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jytte

Jeg holder på med den siste utgaven av Karen Blixens "Den afrikanske farmen" ... elsker fortellingene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Har nettopp kjøpt meg Camilla Läckberg - Englemakersken. Hurra! Så den skal jeg begynne på raskt!

Jippi, den har jeg ventet på! Skal rett ut og kjøpe på mandag. Kos deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den leser jeg akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg ikke noe, men i løpet av noen uker på Maldivene ble det noen....

Kan anbefale Den siste kabbalisten i Lisboa. Og Forsvunnet i natten. Husker ikke hvem som har skrevet de, men de er utrolig gode begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Vært litt travel i det siste, så det har blitt for lite skjønnlitteratur, men har akkurat startet på Ut og stjæle hester av Per Petterson. På tide å endelig få lest den boken, følte jeg. Liker språket hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Første boken i The Night Angel Trilogy av Brent Weeks

Fikk den anbefalt på Outland da jeg spurte etter kvalitetsfantasy.

Jeg må si at jeg i utgangspunktet er kjempeskeptisk til atter en bok om "en foreldreløs ung gutt som kommer fra harde kår og av en eller annen skjebnesvanger grunn ender opp som læregutten til en skummel, bitter assassin, og som må sette vennskap og følelser til side for å bli en perfekt silent killer osv osv" (blærgh!), MEN jeg er faktisk positivt overrasket hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste trilogien til Suzanne Collins igår: Dødslekene, Opp i flammer og Fugl føniks. Veldig spennende historie, og selv om jeg ikke var overbegeistret for skrivestilen anbefales denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...