Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Har akkurat kjøpt hele bokserien bak "Game of Thrones" serien som går/gikk på tv, så begynner nok på første boka i morgen : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lord Jim av Joseph Conrad. Jeg leste den en gang for mange år siden, men det er noe helt annet å lese den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat kjøpt hele bokserien bak "Game of Thrones" serien som går/gikk på tv, så begynner nok på første boka i morgen : D

Holder på med del 1 av bok 3 nå og de er ( i mine øyne ) FANTASTISKE! :D Det eneste problemet er vel at jeg kommer til å være ferdig med serien om noen mnd og så må vi vente i muligens 3 år (!!!) på neste, og kanskje siste, bok. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg! Jeg kjøpte de for en liten stund siden, og er nå på A Feast for Crowns! Kjempebra, og veldig spennende. Og alt kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Aner ikke hva jeg skal begynne på nå. Har flere forskjellige bøker i To-read bunken "La meg synge deg en stille sang" "Brobyggerne" "Hundreåringen som klatret ut av et vindu og forsvant" og flere krimbøker av R.J Ellory og Linwood Barclay - luksusproblem...

Har akkurat avsluttet "Botticellis hemmelighet" av Marina Fiorato og jeg bare elsket denne boka, så neste bok blir som å hoppe etter Wirkola :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deadhouse Gates av Steven Erikson

Edit: og jesus kristus, den boken er bortimot det beste og verste jeg noensinne har lest

Endret av Agathe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...