Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er akkurat ferdig med "A Storm of Swords 2: Blood and Gold. En del av utviklingene liker jeg og en del liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pepperkakehuset av Karin Gerhardsen.

(På svensk - for jeg fant at 34 SKR var et røverkjøp, så jeg hamstret opp med svenske pocketbøker da jeg var på ferie i sommer....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å avslutte "The Light of Eidon" (av Karen Hancock), en gratis fantasybok jeg fant til nettbrettet. Det er fire bøker i serien og resten av serien må en betale for, men bok en var så god at det vil jeg ta meg råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria og pappa. Sitter med gråten i halsen hver gang jeg åpner og leser den. Men den er nydelig.

Den kunne jeg tenkt meg å lese også. Men jeg er skikkelig dårlig på å lese sånt, jeg griner bare jeg leser spalten hans i Foreldre&Barn jeg...

Husker når jeg leste Karlsvogna av Jon Magnus - da var jeg vrak etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KUNSTEN Å LESE TANKER -hvordan du forstår og påvirker andre uten at de merker det :lur:

Av: Henrik Fexeus

Interessant og tankevekkende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Truth- Terry Pratchett

Tror jeg har lest alle bøkene av Terry Pratchett to-tre ganger nå. Hvis jeg ikke har noe nytt, så vet jeg jo at disse bøkene er geniale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Truth- Terry Pratchett

Tror jeg har lest alle bøkene av Terry Pratchett to-tre ganger nå. Hvis jeg ikke har noe nytt, så vet jeg jo at disse bøkene er geniale.

Terry Pratchett er genial!

Nå har jeg endelig begynt på Inheritance av Christopher Paolini, denne har jeg jo ventet på siden 2006 (da vi fortsatt trodde det bare ble tre bøker)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...