viblie Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 Hei Ragnhild Jeg tror nok hun vil bli glad for å få en liten oppmerksomhet. Hva med "et barn blir til" av Lennart Nilsson, den har mange fine bilder av babyer helt fra unnfangelsen og fram til fødselen. Du har også boka til Gro Nylander som heter "mamma for første gang". Det var ihvertfall noen forslag. Klæm fra Vibs
Fakse Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse
viblie Skrevet 18. mars 2002 #4 Skrevet 18. mars 2002 Du kan jo lese litt om hva den ene boken inneholder her http://www.gyldendal.no/katalogen/1999/gyl...kta/252270.html Boka til Lennart Nilsson inneholder mest om den medisinske delen av svangerskap og fødsel. Det er ihvertfall mange fine bilder i den. Du kan også gå inn på denne linken og finne flere bøker http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=121 Klæm Vibs
Fakse Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse
Skravla Skrevet 18. mars 2002 #6 Skrevet 18. mars 2002 Da min søster ble mor for 12 år siden så kjøpte jeg en bok til dem hver. Det var en "tøyse-bok" med tegninger og bildetekst hvor barnet fortalte hvor stort det var frem til fødselen. Denne ga jeg til mor. Boken til far var fra barnets første år og inneholdt tegninger og tekst og alt det morsomme som kan skje med baby i huset. Disse bøkene ble godt mottatt. Jeg ringte min søster for å høre hva de het og hvem som skrev dem, men hun hadde pakket dem vekk i babyesken som står lagret hos foreldrene våre. Dessverre!! Men jeg kjøpte bøkene hos Tanum. 12
Fakse Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #8 Skrevet 19. mars 2002 Jeg har alltid ledd litt av folk som ble så hoppende glad fordi de skulle bli onkel/tanta..HELT til jeg selv fikk nyheten om at jeg skulle bli d.(min søster er på drommen og d blir nu i April)Utrolig hyggelig å få en liten en og skjemme bort!
Fakse Skrevet 23. mars 2002 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse
fia Skrevet 24. mars 2002 #10 Skrevet 24. mars 2002 Hei, du kan f eks gi bort deg selv som barnevakt!! finn et fint kort og skriv opp timer og dager...... eller du kan diske opp med noe gode mat som de liker. etter at barnet er født, er det jo endel mat man ikke kan spise på en stund..... (Prøver å tenke hvordan det var når jeg var gravid - hmm jeg sov og jeg sov......) ja - nettopp dra på besøk og la henne sove, mens du underholder din bror kjøp isterningsbokser i morsomme utgaver - gravide er så tørste hele tiden !!!
Usikker Skrevet 24. mars 2002 #11 Skrevet 24. mars 2002 for ikke å si...... dra på besøk og la henne få sove når barnet er født...... det er velkomment det!!! Hilsen Tante
viwi Skrevet 26. mars 2002 #12 Skrevet 26. mars 2002 jeg kjøpte graviditetsdagbok itl søstern min når hun fant ut at hun var gravid. Hun ble kjempeglad og har brukt den flittig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå