Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ragnhild

Jeg tror nok hun vil bli glad for å få en liten oppmerksomhet. Hva med "et barn blir til" av Lennart Nilsson, den har mange fine bilder av babyer helt fra unnfangelsen og fram til fødselen. Du har også boka til Gro Nylander som heter "mamma for første gang". Det var ihvertfall noen forslag.

Klæm fra Vibs

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Da min søster ble mor for 12 år siden så kjøpte jeg en bok til dem hver. Det var en "tøyse-bok" med tegninger og bildetekst hvor barnet fortalte hvor stort det var frem til fødselen. Denne ga jeg til mor. Boken til far var fra barnets første år og inneholdt tegninger og tekst og alt det morsomme som kan skje med baby i huset.

Disse bøkene ble godt mottatt. Jeg ringte min søster for å høre hva de het og hvem som skrev dem, men hun hadde pakket dem vekk i babyesken som står lagret hos foreldrene våre. Dessverre!!

Men jeg kjøpte bøkene hos Tanum.

12

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har alltid ledd litt av folk som ble så hoppende glad fordi de skulle bli onkel/tanta..HELT til jeg selv fikk nyheten om at jeg skulle bli d.(min søster er på drommen og d blir nu i April)Utrolig hyggelig å få en liten en og skjemme bort!

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Hei,

du kan f eks gi bort deg selv som barnevakt!! finn et fint kort og skriv opp timer og dager...... eller du kan diske opp med noe gode mat som de liker. etter at barnet er født, er det jo endel mat man ikke kan spise på en stund.....

(Prøver å tenke hvordan det var når jeg var gravid - hmm jeg sov og jeg sov......)

ja - nettopp dra på besøk og la henne sove, mens du underholder din bror icon_smile.gif

kjøp isterningsbokser i morsomme utgaver - gravide er så tørste hele tiden !!!

Skrevet

for ikke å si...... dra på besøk og la henne få sove når barnet er født...... det er velkomment det!!!

Hilsen Tante icon_smile.gif

Skrevet

jeg kjøpte graviditetsdagbok itl søstern min når hun fant ut at hun var gravid. Hun ble kjempeglad og har brukt den flittig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...