Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å savne dette programmet, og tenkte det ville vært stas å ha vignettmusikken som ringetone. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan finne det? Har "googlet" og fant ikke noe da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra, jeg fikk nemlig ikke tak i den via den første linken som var i tråden her. Men....

*host*

Hvordan får jeg den over på telefonen da? Må jeg ha sånn Bluetooth da eller? Vet ikke engang om min telefon ( som er Sony Ericsson K500i) kan håndtere Mp3... :sjenert:

Skrevet
Det var bra, jeg fikk nemlig ikke tak i den via den første linken som var i tråden her. Men.... 

*host*

Hvordan får jeg den over på telefonen da? Må jeg ha sånn Bluetooth da eller? Vet ikke engang om min telefon ( som er Sony Ericsson K500i) kan håndtere Mp3...  :sjenert:

Er det denne?

http://www.esato.com/phones/index.php/phone=128

Isåfall kan du spille av mp3 på den. Men jeg ser at du ikke har bluetooth på mobilen. Du har derimot epost. Så da kan du altså legge ringetonen som vedlegg på den maskinen du sitter på nå og sende mailen til deg selv. Deretter henter du den ned på mobilen.

Jeg vet ikke om dette vil fungere, men jeg antar det :)

Om du ikke får det til så kan du kanskje spør noen du kjenner og få dem til hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...