Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 I fjor kjøpte jeg en gammeldags mekanisk gressklipper (sånn håndskjøvet), og den funker som bare det. Min er i et kjent merke og kostet bare 600,- en brøkdel av hva de motoriserte koster Plenen er i gjennomsnittlig størrelse, og jeg bruker like kort tid på å klippe den med gammeldags klipper som det ville tatt med en motorisert en. Det tar litt mer muskler, men er det for tungt å klippe med en mekanisk klipper ville du sannsynligvis slitt med en motorisert også, for min er veldig lettskjøvet. Det er også en stor fordel at den ikke bråker; jeg kan gå ut tidlig på morgenen og klippe hvis været er fint uten å være redd for å forstyrre naboene. En annen stor fordel er at om det er barn i nærheten og jeg må gå fra klippingen, er det bare å ta med seg klipperen i hånden, så slipper jeg å tenke på om barna leker med den mens jeg er borte Og ikke minst trenger den nesten ikke vedlikehold; den sliper seg selv, og skal bare smøres litt inn før den settes bort for vinteren. Jeg smurte ikke min inn før jeg satte den bort i år, men jeg regner uansett med å ha den like lenge som enhver motorisert klipper ville vart. Et av mine smartere kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå