Frida Frosk Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Jeg har hatt lyst på barn leeenge. Min kjære har endelig tatt til fornuft og vi er enige om å starte prøvingen i august. Kommer sikkert til å gå kjempefort, men føles ut som det er en halv evighet til akkurat nå. Egentlig bare en bagatell for jeg er utrolig glad for at det endelig skal bli vår tur
Leanne Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Så koselig da Tiden går sikkert fort, bare prøv å ikke tenk for mye på det... Hvis du går på p-piller (eller annen hormonell prevensjon) nå kan det være lurt å slutte med de og bruke noe annet frem til prøve perioden starter.
smile Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har hatt lyst på barn leeenge. Min kjære har endelig tatt til fornuft og vi er enige om å starte prøvingen i august. Kommer sikkert til å gå kjempefort, men føles ut som det er en halv evighet til akkurat nå. Egentlig bare en bagatell for jeg er utrolig glad for at det endelig skal bli vår tur ← Da er vi to!!!! Vi starter også i august, jeg kunne gjerne ha starter for to år siden og jeg gleder meg som en unge Så jeg kjenner meg veldig igjen at det føles som en evighet til! Blir spennende å følge med hverandre da! LYKKE TIL!!!
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2006 Da er vi to!!!! Vi starter også i august, jeg kunne gjerne ha starter for to år siden og jeg gleder meg som en unge Så jeg kjenner meg veldig igjen at det føles som en evighet til! Blir spennende å følge med hverandre da! LYKKE TIL!!! ← Så gøy da. Lykke til dere også. Krysse fingre for at det klaffer fort for oss begge.
smile Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Jepp, så får vi roe ned nervene, kjenner at jeg er på høy-gir allerede.... Hm hvordan skal vi klare ta det med ro?
83` Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Jeg skal også begynne prøvingen rundt de tider! -og synest det er kjempevanskelig å holde ut! De fleste positive sidene ved å ikke være gravid om våren og sommeren drukner liksom i lyssten på en baby, ikke sant?! Men noen tips har jeg likevel; * Tenk så fint å kunne vere i fin form hele sommeren * Man kan ta seg en fest eller to. Det er jo på denne årstiden det er mest liv ute når "alle" har fri * Man kan bruke sommeren til å trene masse slik at man er i toppform fysisk før man blir gravid! * Man har noe å se frem til, slik at høsten ikke bare blir noe man gruer seg til * Det er bedre å bruke høsten og vinteren på å være gravid enn sommeren. Dette fordi det er ubehagelig å være kvalm og svimmel i stekende varme og sol, og siden man kanskje blir mye trett er det like greit å bruke mørketiden til å sove.. * Man kan reise på ferie uten å bekymre seg for SA, hygiene eller spesielle matvarer man ikke kan spise og ting man ikke kan gjøre.. Vel, det var da noen punkt. Kommer sikkert på flere siden. Og til dere som ikke har barn fra før, tenkt at dette kanskje er siste sommeren du og din kjære får sammen alene! Nyt den til fulle
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Får håpe dere klarer å bli så raskt gravide som dere later til å tro, da...
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 83' hadde mange gode raad, synes jeg! Ellers kan du jo bare sette igang med aa mase paa mannen din om aa starte proevingen enda tidligere, saa har du noe aa gjoere paa!
83` Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Får håpe dere klarer å bli så raskt gravide som dere later til å tro, da... ← Det er alltid noen som bare mååå kommentere det at andre prøver å planlegge graviditet. Men i dette tilfellet er det vel ingen som har sagt at de TROR de blir gravide med en gang de begynner å prøve, er det vel gjest? Dette er en tråd om hvordan holde ut ventetiden til vi skal BEGYNNE å prøve! Er ikke dermed sagt vi tror vi kommer til å bli gravide med en gang!
Wayah Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Jeg også henger meg på! Men jeg vet ikke når vi kommer til å begynne å prøve. Har veldig lyst til å gjøre det til høsten, men det kan også ta et par år pga jobb osv Har en litt annerledes innstilling enn dere andre to da, jeg har faktisk aldri vært vill etter barn(unntatt min 10 år yngre lillesøster, hun var/er bare herlig!), det har kommet snikende det siste året. Nå har jeg merkelig nok skikkelig lyst, kjenner nesten ikke meg selv igjen. Litt av noen lumske hormoner som har tatt over Wayah, men det er helt greit det. Tenk noe så fælt som å få barn fordi en føler en må, i stedet for å virkelig ha lyst. Nå er det "bare" å få ordnet seg en jobb i løpet av sommeren, så er alt klart til småfolk Lykke til dere andre som ønsker og venter!
Catrine Skrevet 9. mai 2006 #11 Skrevet 9. mai 2006 Ja, nyt sommeren og kos dere sammen Og denne ventetiden, ja... Tenk da når du gjerne føler på deg at du er blitt gravid, og bare venter på å få tatt testen! Ååå, det er så mye venting Alltid noe å vente på, mye spenning, og lykke til, håper det blir full klaff
Wayah Skrevet 20. mai 2006 #12 Skrevet 20. mai 2006 Wayah slår to fluer i en smekk og dytter tråden opp samtidig som hun jubler over at hun har fått jobb og dermed er et STORT skritt nærmere å kunne begynne å prøve
Frida Frosk Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2006 Grattis med ny jobb! Og forhåpentligvis snart prøverstatus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå