Gå til innhold

Brukte Linea Raffaelli kjoler...

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke så fryktelig lenge til jeg skal gifte meg i las vegas(juli) og jeg har ingen kjole, jeg har lett mange plasser etter drømmekjolen som sikker mange her har fått med seg er en Linea raffaelli kjole, flere modeller er aktuelle. MEN problemet mitt er at jeg har ikke råd til å handle en ny, jeg må få tak i en brukt en. Jeg har satt inn annonse her og der men jeg er ikke så god på det å lete etter noen.

Har dere noen tips hvor jeg kan lete etter brukte? Har sett på Finn.no/qxl/ol. Men ingen som passer min str. (36/38)

mvh Meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ligger en på www.finn.no nå. str 36

lykke til :)

Gjest gjesta
Skrevet

Takker for svar:) jeg har allerede vært i kontakt med den som kom ut i går kveld, men det blir litt for høy pris i forhold til mit budsjett, men for all del er det rett kjole så er jeg villig til å betale mye . Det er flere av linea kjolene jeg kunne ha tenkt meg , men favoritten er: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=685

To av de ligger ute på nett på finn, men begg er solgt..:( Venter på en tredje på å svare på mail...

Grusomt synes jeg å ikke vite om man får en kjole man liker før bryllupet....

Det er noen som sikkert tenker.. " å men hun skal jo bare gifte seg i las vegas så hun trenger jo egentlig ikke en skikkelig brudekjole" MEN JO jeg gjør det:) dette er den viktigste dagen i mitt liv og da vil jeg sette mine krav:)

Gjest gjesta
Skrevet

eller har jeg ikke krav på å ha en flott brudekjole selv om jeg reiser bort å gifter meg??

Gjest Gjest
Skrevet
eller har jeg ikke krav på å ha en flott brudekjole selv om jeg reiser bort å gifter meg??

Vel, jeg ville kanskje ikke formulert meg slikt.

Vil vel heller si at du har rett til å velge en så flott kjole som du vil ha og har råd til for bruk på din bryllupdag. Hvor flott den skal være er uavhengig om bryllupet skal være i Las Vegas eller Nidarosdomen. At du har krav på det er vel noe litt annet...

Gjest gjesta
Skrevet

Hehe! var litt rask i formuleringa ja:) ikke krav på, men at jeg også fortjener å ha en fin kjole som alle andre? selv om jeg drar bort?

Skrevet

Selvfølgelig fortjener du en fin kjole! Det spiller ingen rolle hvor du gifter deg. Har ei veninne som skal gifte seg i Vegas enten til neste år eller året etter, og hun vil også ha en flott kjole. :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Den kjolen er jo ikke så inmari dyr ny, og hvis du kjøper ny så kan du jo selge den for grei pris etterpå. Du ser jo selv at den er populær og forsvinner fort igjen :)

Jeg har en venninne som skal gifte seg i denne til sommeren og vet at hun sparte mer enn 1000,- på å kjøpe den hos Christiane.

Lykke til med bryllup i Vegas.

S.

Gjest gjesta
Skrevet

takker for svar:) men jeg har ikke så mange penger... til å kjøpe en ny... (er student) og det er samboeren min som betaler hele turen for meg selv om han heller ikke har så god råd. Tror jeg bare må ha tolmodighet, så får jeg nok tak i en etter hvert:)

Gjest Gjest
Skrevet
:smilyblomst: Arva ikke du en kjole etter tanta di? Så det i et annet innlegg. Hvorfor skal du ikke bruke den? Du likte den jo så godt.
Gjest gjesta
Skrevet

Hei! Jo jeg gjorde det:) har skrevet forklaringen i en annen tråd. Jeg har ikke tid til å få den sydd(mye mer arbeid enn beregnet). Hun som skal hjelpe meg å sy er blitt sykemeldt. For hun har operert i brystet. Kjempe dumt. Jeg hadde troa på den kjolen. Men jeg vil alikevel få den gjort ferdig når hun er friskmeldt. Dette hadde hun kjempe lyst til:) Men jeg får ikke brukt den som brud:( Derfor leter jeg land og strand etter min drømmekjole og JA linea kjolen er min drømmekjole:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...