Kleopatra Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei på dere! Er det noen som har termin i juli? Hadde vært moro å høre fra dere, hvordan dere føler dere nå, eventuelt mage og spørsmål som dukker opp! Svar her eller privat! Hadde vært fint å ha noen å "sammenligne" seg med og å følge hverandre frem til fødselen. Var hos legen på torsdag og det var en utrolig lettelse! Min første tur dit etter konstantert graviditet og alt var såre vel (dvs. blodtrykk, blodprosent og urin). Blir spent på å høre hva legen har å si etter den gynekologiske undersøkelsen jeg skal ha torsdag. Venter på svar!!! Klem fra Kleopatre (9+0 i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlena ikke pålogget;-) Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har termin i Juli!!! Har vært å fått det bekreftet hos lege, men skal ha gu-undersøkelse 17 desember. Spennende. Jeg er litt kvalm om dagen samtidig som jeg ligger rett ut med influensa - ikke moro...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Hallo, jeg har ikke registrert meg ennå jeg da, men testet to positivt for litt over en uke siden. Er sju uker på vei i dag!!! Hadde akkurat startet prøvinga, vi hadde trodd det kom til å ta kjempelang tid. Er fortsatt sjokkert, men tror jeg kommer til å bli mer og mer glad. Skal ringe legen i morgen. Er i ganske fin form, litt kvalm innimellom om kveldene. Dessuten har puppene vokst veldig og de er veldig ømme...... Bruker nå bh uten vattinnlegg( ikke push up), vil ikke at folk skal få mistanke ennå. Foreløpig bare meg og min kjære sambo som vet, har tenkt å fortelle familiene på julaften... Klem fra e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. desember 2002 #4 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har termin 13.juli, og er også medlem av juliklubben hos Snartmamma. Magen har begynt og vise seg, har ett par bukser som allerede er lagt vekk. Ellers er jeg i knallform, selvom jeg gjesper hele tiden. Legekontrollen for 2 uker siden viste lavt BT, og resulterte i 50% sykemelding. Har aldri følt emg så bra noen gang!!!! UL på tirsdag (i morgen), da er jeg 8+2 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 3. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 3. desember 2002 Hva kommer det av at du skal ha ultralyd så tidlig? Har hørt det er vanlig mellom 17 og 20 uke jeg...... Er selv 9+2 idag og regner med at jeg får ultralyd i februar!! Jeg går nå bare med mammabukser, mine gamle strammer altfor mye allerede. Gleder meg til magen kommer mer frem, da kan jeg vise den frem og være stolt av den. Akkurat nå føler jeg meg bare XL! Har litt fra før.... Kleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå