Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette er en personlighets test som jeg kjører på alle forum jeg henger på. Personlig så finner jeg at denne testen matcher meg nokså godt.

Testen

Test forklaring

Endret av talin
Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet (endret)

Your Type is

INFJ

Introverted Intuitive Feeling Judging

Strength of the preferences %

89 25 50 33

The Counselor Idealists are abstract in thought and speech, cooperative in reaching their goals, and directive and introverted in their interpersonal roles. Counselors focus on human potentials, think in terms of ethical values, and come easily to decisions.

Resten av sitatet er slettet ihht til KGs regelverk om materiale med kopirett. Legg gjerne inn en link til teksten. Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet

Jeg er INTP. Sterk P, sterk I, N og T er relativt sterke.

Skrevet

Glemte å si hva jeg scorer, testen plasser meg som INTP.

Skrevet (endret)

Hm. Før har jeg blitt bedømt som en INTP, ifølge denne testen er jeg en INTJ. Kanskje jeg har forandret meg siden forrige test?

Your Type is

INTJ

Introverted Intuitive Thinking Judging

78 12 12 44

To outsiders, INTJs may appear to project an aura of "definiteness", of self-confidence. This self-confidence, sometimes mistaken for simple arrogance by the less decisive, is actually of a very specific rather than a general nature; its source lies in the specialized knowledge systems that most INTJs start building at an early age. When it comes to their own areas of expertise -- and INTJs can have several -- they will be able to tell you almost immediately whether or not they can help you, and if so, how. INTJs know what they know, and perhaps still more importantly, they know what they don't know.

Resten av sitatet er slettet ihht til KGs regelverk om materiale med kopirett. Legg gjerne inn en link til teksten. Mie (mod)

Endret av Mie
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er visst INTP, og det er skremmende hvor godt beskrivelsen passer, helt ned til yrkespreferanser. Hmm, tror jeg må studere den linken litt mer, for dette var utrolig interessant.

Skrevet
Dette er en personlighets test som jeg kjører på alle forum jeg henger på. Personlig så finner jeg at denne testen matcher meg nokså godt.

Testen

Test forklaring

Your Type is

INFJ

Introverted Intuitive Feeling Judging

44 12 25 1

INFJ type description by D.Keirsey

INFJ type description by J. Butt and M.M. Heiss

Qualitative analysis of your type formula

You are:

moderately expressed introvert

slightly expressed intuitive personality

moderately expressed feeling personality

slightly expressed judging personality

--------------------------------------------------------------------------------

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er INTJ/ENTJ.

Jeg kommer ut som INTJ her, men har vel ca 50/50 score på de to alt etter hvilken test jeg tar.

Skrevet
Jeg er INTJ/ENTJ.

Jeg kommer ut som INTJ her, men har vel ca 50/50 score på de to alt etter hvilken test jeg tar.

Slik jeg kjenner deg, ville jeg jeg trodd du var en ENTJ ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Your Type is

INTJ

Introverted Intuitive Thinking Judging

Skrevet

På den amerikanske kom jeg i kategorien ENFJ og på den norske ble jeg ENTP

Gjest gjesta
Skrevet

ISFJ

Introverted Sensing Feeling Judging

78 25 12 89

Skrevet
:overrasket: tok begge testene - både den i hovedinnlegget og den norske og fikk to helt forskjellige utfall - er jeg da splittet i min person eller??
Gjest gjest1
Skrevet (endret)
:overrasket: tok begge testene - både den i hovedinnlegget og den norske og fikk to helt forskjellige utfall - er jeg da splittet i min person eller??

Så vidt jeg husker er spørsmåla like i de to testene. (Arrester meg om jeg tar feil.)

Men så var det språket da. Dette har med språkforståelse å gjøre, og sjøl om den grunnleggende betydningen av et spørsmål på engelsk og norsk er lik, så kan du oppleve dem ulikt.

Jeg ville lagt størst vekt på den norske, om jeg var deg.

Endret av Lynx Lynx
Gjest INTJ
Skrevet

Dette kan ikke stemme.. ble INTJ, jeg også... Det står om INTJ: An old Chinese proverb was probably INTJ-inspired: "Give a man a fish and he eats for a day; teach him to fish, and he eats for a lifetime."

Men jeg har jo alltid sagt: Give a man a fish, and he eats for a day, teach him to fish, and he sits in a boat and drinks beer all day.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...