Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Dette er til de som ikke møtte han/henne gjennom nettet, venner eller på byen...

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

Jeg møtte ham på skolen for 7 år siden og elsket ham fra første øyeblikk :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg var dødsforelska i kjæresten min når vi gikk på skole, men da så han aldri i min retning.

12 år etter sendte han meg en SMS og lurte på om jeg skulle ut den kvelden.

I dag er vi forlovet :)

Skrevet

Hjemme hos mamma. Han er en god kompis av min bror.

Gjest -eline-
Skrevet

Internett :sjenert:

(...men jeg visste hvem han var fra før av da, vi har noen felles venner, men hadde ikke truffet hverandre før)

Gjest gjest1
Skrevet

Alle kjærester har jeg møtt via venner faktisk. Jeg er aldri ute på byen og sjekker opp menn. De møter jeg via venner og venninner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ute på gata. Nei, hverken jeg eller han jobbet som prostituerte. :hoho: Derimot klarte en gluping å sprenge noe fyrverkeri midt i gata så det smalt skikkelig, og som et resultat kom jeg i snakk med personen som stod nærmest. Vi skulle gå i samme retning, og kom godt overens. Vi avtalte å møtes noen dager senere, og fant tonen. Dette er nå 3.5 år siden. :hjerter:

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Jeg traff min kjæreste hos min tilkomne svigermor. ( Moren hans)
Skrevet

Traff han på fest hjemme hos meg, han var kamerat til en kamerat av meg.

Og nå er vi lykkelig gift.

Gjest Hipsters
Skrevet

Han møtte jeg på by`n..

Jeg tror jammen jeg har møtt alle mine tidligere kjærester på by`n også.

Skrevet

Møtte mannen min på jobb.

Jobbet sammen i 2,5 år før vi ble kjærester.

Nå er vi lykkelig gift og foreldre til verdens søteste jente :hjerter_rundt:

Skrevet

Delvis på dansekurs, delvis på utesteder. Vi møttes tilfeldig ganske ofte før vi avtalte å finne på noe sammen.

Skrevet

Møtte mannen min på jobb. Vi jobbet for forskjellig firma, men fant tonen ganske fort, og er nå lykkelig gift :hjerter_rundt:

Gjest Little me
Skrevet

Vi møttes på samme fest hos felles venner. Det sprøe var at vi bodde i samme bygning uten å vite om det. :hjerter_rundt:

Skrevet

På videregående. Havnet så tilfeldigvis i samme by i studietiden, og først da ble vi sammen.

Skrevet

Begynte på en ny fritidsaktivitet med ei venninde som ikke ville gå alene, og møtte ham der...

Skrevet

På SATS!

Jeg trente litt spinning en stund, og han trente ofte styrke!

Han trodde uansett at jeg var kjempesprek (han tok grundig feil gitt!) og inviterte meg med på joggetur. Jeg, mitt nek, sa selvfølgelig ja, og noen dager senere var vi ute å sprang i en time!!! Jeg holdt på og dø, og hadde vanvittige gnagsår, men sa ingenting ;)

Vi har snart vært gift i et år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...