Gå til innhold

Beste kjøpe pesto

*Heidi*

Anbefalte innlegg

Hvilket merke og hvor får man kjøpt det du syns er den beste kjøpe pestoen? Og syns dere det er veldig stor forskjell på kjøpe pesto og hjemmelaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den pestoen man lager selv er absolutt best. Pesto er nemlig ikke ment for å bli en jevn glatt saus, men mer som en tykk saus der man kjenner litt av bitene av det som er i....

Men hvis man først skal kjøpe en er Barilla ett godt alternativ. Den har jeg selv tydd til når tiden har vært knapp..

Den beste pesto-oppskriften finner man forøvrig i bøkene til Jamie Oliver....husk morter!!!!

Endret av anetted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itla

Jeg har faktisk funnet en som jeg synes er nesten like god som hjemmelaget... Kanskje det er fordi den er klumpete, den også? Den heter Cara Cucina Pesto alla Genovese, koster rundt 50-lappen for 130 g. Så den er ganske dyr. De har den på Meny, ihvertfall, og sikkert andre velassorterte butikker også. Det er Oluf Lorentzen som importerer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk funnet en som jeg synes er nesten like god som hjemmelaget... Kanskje det er fordi den er klumpete, den også? Den heter Cara Cucina Pesto alla Genovese, koster rundt 50-lappen for 130 g. Så den er ganske dyr. De har den på Meny, ihvertfall, og sikkert andre velassorterte butikker også. Det er Oluf Lorentzen som importerer den.

Ja, dette er vel Barilla-merket, er det ikke?

Jeg synes i alle fall at den er best, men den er alt for dyr til at jeg kjøper den til stadighet. ICA sin egen pesto er billigst, og ellers går det litt i Coop sin egen pesto også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...