Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en neglefil av glass, hva er spesielt m den? Helt glatt glass på ene siden, så den kan vel ikke brukes, og på den andre siden er det 'frostet glass', funker bra,

men skal den være mer skånsom mot neglene eller?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Husker ikke riktig hva som er bra med de, men de er vel evigvarende tror jeg? Vledig fornøyd med min :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Den er helt uslitelig, og skal visstnok ikke flise opp neglene. Jeg hadde min første i fem år, og den gikk i stykker midt inne i en koffert under en flytur. Nå har jeg min andre, og den har to sider med ulik grovhet. :)

Skrevet

hadde en (bikkja delte den i fine biter...) og likte den kjempegodt. den var frostet på begge sidene, tror det var forskjellig grovhet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en jeg kjøpte på apotek, har hatt den i noen få mnd og den er nesten helt utslitt ;/

Gjest Donna
Skrevet

Jeg går og fikser neglene mine i en neglesalong ca. en gang i måneden og hun som jobber der sier at jeg kun må bruke sandpapirfiler til neglene mine. Har kjøpt noen buede (bananformede), kraftige sandpapirfiler som er helt geniale.

Hadde en glassfil for noen år siden og syntes den var elendig - filen dugde absolutt ikke på mine negler, ihvertfall.

Skrevet

Har også en sånn glassfil, den er kjempe bra for min del. Har alltid syntes det var noe dritt og file neglene så jeg har nesten bitt dem i fasong i stedet, men er helt sluttet med det nå..

Kjøpte min på et parfymeri. Ikke var den noe særlig dyr heller.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg kjøpte også min på parfymeriet (Esthetique). De sa at den går for å være verdens beste neglefil.

Min har samme grovhet på begge sider. Det kan vel ikke være riktig? :klø:

Skrevet

Min er også lik på begge sider.. Kan ikke se vitsen med det, men den er vell det av en grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...