Gjest j79 Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Har siden pilleslutt for 6 mnd siden hatt sykluser fra 31 til 44 dager. Nå er jeg på dag 38, og fortsatt ikke mensen. Testa negativt for to dager siden (om kvelden). Går å lurer hele tiden, - kanskje det klaffer denne måneden? Burde sikkert ta en test til, men, men så blir jeg bare skuffet hvis den også er negativ. Vi sier at vi tar ting som det kommer og ikke har noe hastverk. Likvel så er jeg like spent hver måned, og håper... Ser etter tegn hele tiden, og innbiller meg sikkert ting. Prøver så godt jeg kan å ikke ha alt for store forventinger, men jo flere dager som går jo værre blir det. Kjente bare at jeg ville dele dette med noen. Ikke like lett å prate med mannen. Han er jo tross alt mann. Og utenom oss, så er det bare ei venninnne som vet at jeg har slutta med p-piller. Orker ikke at alle skal lure på hvordan det går med prøvinga. Godt å vite at vi er flere her inne som sikkert har det på samme måten.
Gjest Anerikke Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Har det akkurat som deg, jeg! Bare at jeg ikke har gått så lenge over tiden da... Virker jo lovende, dette!!!!!!
Gjest j79 Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 At det virker så lovende, gjør det bare enda mer uutholdelig... Spent!!!
Gjest j79 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Dag 39 og fortsatt ikke mensen. Så da fortsetter jeg å håpe. Kjenner ikke noe mens-murringer heller.
Jomfru-77 Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Håper det har klaffet for deg.. det hadde vært deg vel forunt.. vi får satse på at du får se ett par streker på pinnen :-) LYKKE TIL og gi oss oppdatering.
Gjest j79 Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Dag 40. SPenningen stiger! Fortsatt ikke mensen. Venter på flere tester fra Danmark , men vet ikke om jeg tør å teste. Håper så inderlig. Som sagt så har jeg hatt syklus på 31 til 44 dager etter pilleslutt (bare en gang over 40 dager), så denne sykusen begynner å bli laaaang...
Glossy Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 ← Slenger meg på dette!!!! ¨Nå er det jammen spennende!
Gjest j79 Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Dag 41. Fortsatt ikke mens... Snart er det vel på tide å teste igjen. Skuffelsen kommer til å bli enorm hvis det viser seg å ikke være noe på gang. Skulle ønske jeg hadde stabil syklus, sånn at jeg kunne vær emer sikker på at det var noe unormalt ved at dagene går på denne måten.
Gjest Anerikke Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Skjønner følelsen... Du har ihvertfall en heiagjeng her inne!
Gjest j79 Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Dag 42: Fortsatt ikke mens, men jeg testa negativt i mårrest Da er det vel ikke håp (eller?), og jeg får bare be om at mensen kommer snart, sånn at jeg kan gå i gang med en ny PP. Vil ha stabil syklus!
Holly Hobbie Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Dag 42: Fortsatt ikke mens, men jeg testa negativt i mårrest Da er det vel ikke håp (eller?), og jeg får bare be om at mensen kommer snart, sånn at jeg kan gå i gang med en ny PP. Vil ha stabil syklus! ← Skjoenner godt hvordan du har det. Hadde en kjempelang syklus (60 dager!) i fjor hoest, og det var skikkelig frustrerende. Vet du hvorfor du har saa uregelmessige sykluslengder, forresten?
~Belle~ Skrevet 5. mai 2006 #20 Skrevet 5. mai 2006 Stor fra en som selv har veldig uregelmessig mens, vet godt hvordan det føles...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå