Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Jeg har keratosis pilaris på overarmene. Har hørt at det skal hjelpe å smøre med krem som inneholder glykolsyre. Noen som kan anbefale en slik krem? (Skal dobbeltsjekke hos hudpleier, men greit å høre andres erfaringer og anbefalinger)
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 MD Formulations har flere kroppskremer med glykolsyre. Ellers kan det lønne seg å teste ut Eucerin Dry Skin med 10% karbamid. Karbamid har også en slags peelingeffekt på huden, og skal være effektiv mot denne tilstanden. Denne lotionen koster 179,-, så er endel billigere enn MDF. Litt seig å smøre ut, men hvis det hjelper, så... (Jeg liker gjerne å teste billigere alternativer først).
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Takk! Da skal jeg prøve den. Fåes på apotek?
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Ja, den får du på apotek. Som sagt litt seig konsistens, og uparfymert, men det overlever man vel.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Jeg er også offer for KP og har brukt Eucerin med god effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå