Gå til innhold

bordkort trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha bordkort der vi skriver navnene på silkebånd som vi knytter rundt glassene. Problemet er at jeg ikke finner tusj som er brukbar til å skrive på slike bånd med, alt flyter liksom utover. Jeg har vært innom flere hobbyforetninger og jeg har forsøkt tekstiltusj, men ingenting blir bra. :grine: Har dere noen tips?

Jeg blir også svært takknemlig dersom dere har andre tips til enkle bordkort. Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å ha dem av kartong eller papp foran tallerkenen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Capricorn
Skrevet

Kanskje du kan bruke Touch Liner isteden for penn/tusj?? :rosasmil:

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Takk for raske svar. Skal prøve å få tak i ei sånn penn som Afrodite har brukt, og samme bånd, så får vi se hva det blir til

Skrevet

Det er jo stilfullt og pent med slike silkebånd, men det er vel også mange andre varianter:

* Grønne epler, en pinn i og navnelapp festet der ( tror vi skal ha det, skal ha grønn løper på bordet )

* Flate stener

* Skjell, feste navnelapp med feks knappenål med perlehode

* På pandouro.no finner du endel pene ting også

* På festprogrammen

* Rulle festprogram sammen, og feste navnelapp men streng eller noe

Kommer ikke på flere;-)

Skrevet

Hihi, skulle til å foreslå sånn lakk, og vise til hvordan vi gjorde det, men det er visst allerede gjort! :ler:

Jeg kan i allefall være behjelpelig hvis det er noe mer du lurer på! Både i dagboken min og på pm! :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...