Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør en slik koste? Er 1300 kr en bra deal?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Definitivt bra. En skikkelig god sekk kan fort koste 3000.

Skrevet

Det kommer jo an på hvordan sekken er. 1300 for en dårlig sekk er jo ikke billig. Anbefaler Bergans Trollhetta, utrolig god sekk! Kan åpnes både foran (som en bag) og i toppen, og har avtagbar dagstursekk som er kjempekjekk hvis man har slått leir og vil gå seg en liten tur. Jeg har prøvd endel sekker, og denne er den beste jeg har prøvd. Den finnes i LADY-utgave som passer rundt pupper og hofter også. ;)

Skrevet
Det kommer jo an på hvordan sekken er. 1300 for en dårlig sekk er jo ikke billig. Anbefaler Bergans Trollhetta, utrolig god sekk! Kan åpnes både foran (som en bag) og i toppen, og har avtagbar dagstursekk som er kjempekjekk hvis man har slått leir og vil gå seg en liten tur. Jeg har prøvd endel sekker, og denne er den beste jeg har prøvd. Den finnes i LADY-utgave som passer rundt pupper og hofter også. ;)

Helt enig! Denne har jeg også, og den er bare helt super!

Skrevet

Sjansene for at sekken vil bli brukt til å traske rundt i fjellet er svært små, jeg trenger den til interrail. :) Komfort er vel viktig uansett, er det veldig viktig å velge en damesekk (jeg har ikke akkurat feminine former, mer guttekropp)?

Sekken til 1300 er av merket Helsport, er det et dårlig merke?

Når vi først var inne på turutstyr: XXL har soveposer som ser identiske ut, men som er merket "høyre" og "venstre"..hva vil det si?

Gjest Gjesta
Skrevet

Høyre og venstre angir kanskje hvilken side glidelåsen er på?

Skrevet
Høyre og venstre angir kanskje hvilken side glidelåsen er på?

Ahhh! :ler: Tenkte på det, men trodde ikke forklaringen kunne være så enkel.

Ikke at jeg forstår hvorfor det er viktig hva slags side glidelåsen er på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...