Gå til innhold

Fine interiørsider?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Siden vi muligens kommer til å skifte bolig i nærmeste framtid, og kjøpe oppussingsobjekt (i mine øyne, sannsynligvis fra 80-tallet), lurer jeg på om noen har noen gode nettsider med fine bilder som kan brukes som inspirasjon? Først og fremst er det snakk om kjøkken og bad, men alt er av interesse.

:alltid beredt: :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

BoBedre.no

BoBedre.dk

Balanse

Sol.no, masse linker.

Elle Decor

Channel 4 - linker til stuff fra alle programmene de sender (Grand Design, Property Ladder, Location Location, Selling Houses ++ de sender sikkert noe av de programmene i Norge og...) + tips og råd.

Aftenposten har jo noen linker og artikler

Det samme har Din Side.

IFI.no

Stash.no - masse linker og artikler

UKTV Style

BBC - homes masse inspirasjon, kan velge rom, stil, farge etc og få opp masse bilder...

Denne er kanskje ikke så nyttig, men er mitt absolutt favorittmagasin: Frame Magazine, mye bra lesing og endel kule bilder...

Det var i hvertfall noen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Wow! Tusen takk :) De skal jeg studere og se om jeg finner ut av ting.

Først må vel egentlig leiligheten kjøpes, men det er greit å ha bilder i hodet for hvordan jeg har lyst til å gjøre ting, sånn just in case.

Skrevet

Kan jeg også stille spørsmål her? Jeg hadde link til en svensk nettbutikk full av dippedutter og stash, men den har jeg dessverre mistet. Klarer ikke å huske hva den het. Noen som vet?

Bodine

Gjest Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...