Gjest Ester Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Mette-Marit ble kåret i den verst kledde i svenske aviser under en bursdag i det svenske kongehuset. Hva synes dere om denne kjolen? Jeg er enig med svenskene...
Søtpotita Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Vanskeleg å sjå kjolen skikkeleg, MEN ho går jo som ei krokete kjerring...
Jasmin Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Stakkar Mette Marit.. Rart at ikke stylisten hennes kan forutsi slik kritikk...? Jeg er glad jeg ikke er kongelig...
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Forferdelig kroppsholdning! Det går ikke an, du er kongelig mette!!! >:--(
Catzy Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Mulig hun burde bytte stylist? Mulig kjolen ser bedre ut i en litt annen vinkel, men jeg tror ikke det akkurat er en innertier i alle fall. Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Ikke helt lett å se på det bildet, men dystre farger var det ihvertfall. En slik kjole sammen med utslått hår synes jeg var total bom.
Gjest 2324 Skrevet 30. april 2006 #7 Skrevet 30. april 2006 Ingen kjole ser bra ut med en slik holdning. Er det virkelig så vanskelig å rette opp ryggen?
Gjest -eline- Skrevet 30. april 2006 #9 Skrevet 30. april 2006 Forferdelig kjole, kjedelig hår og en grusom kroppsholdning... De tre sammen er ikke en vinner nei! ...skjønner ikke hvorfor hun bruker så dystre farger, hun kler seg altfor ofte i svart, en farge som er altfor hard til henne. Hun er jo så flott i farger som isblått og rosa... (bryr jeg meg egentlig? Neeeh, men... )
*Emma* Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Forferdelig kjole, kjedelig hår og en grusom kroppsholdning... De tre sammen er ikke en vinner nei! ...skjønner ikke hvorfor hun bruker så dystre farger, hun kler seg altfor ofte i svart, en farge som er altfor hard til henne. Hun er jo så flott i farger som isblått og rosa... (bryr jeg meg egentlig? Neeeh, men... ) ← Signerer hele innlegget!! Det første jeg la merke til var ikke kjolen men den LUTE ryggen! (Syns liksom hun hadde blitt litt bedre med årenr men nå er hun tilbake der hun startet.)
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #12 Skrevet 1. mai 2006 Den kjolen der var vel mindre heldig. Jeg har uten tvil sett MM bedre kledd.
Gjest Binna Skrevet 1. mai 2006 #13 Skrevet 1. mai 2006 Kjolen så litt kjedelig ut, beltet så litt stramt ut.. men det verste må være holdningen hun har på bildet! INGEN kjoler ser bra ut med den holdningen.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #14 Skrevet 1. mai 2006 Forferdelig kjole, kjedelig hår og en grusom kroppsholdning... De tre sammen er ikke en vinner nei! ...skjønner ikke hvorfor hun bruker så dystre farger, hun kler seg altfor ofte i svart, en farge som er altfor hard til henne. Hun er jo så flott i farger som isblått og rosa... (bryr jeg meg egentlig? Neeeh, men... ) ← Hun er uten tvil finere i pastellfarger, hun er jo en lys sommertype i sine naturlige farger. At hun etter flere år med kritikk, som hun umulig ikke kan ha fått med seg, fremdeles ikke makter å rette ryggen, synes jeg er merkelig. Hun har holdning som veldig mange får etter at de har født barn dersom de ikke trener opp muskulaturen igjen, magen ut, rompa inn og kul på ryggen. Hun er også såpass kort i livet og har såpass store pupper at et stramt belte i livet ikke er spesielt kledelig. Hun har stylist, hvis hun ikke har sagt henne opp, så noen har ansvaret for hennes fremtoning, og gjør en nokså dårlig jobb innimellom.
Gjest Jalileh Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 Kjolen ser ut som et juletre uten pynt, men ellers så syns jeg Mette Marit er kjempe søt.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #16 Skrevet 1. mai 2006 Spark den stylisten! At hun i tillegg ikke ser hvor grusom den kjolen var er et mysterium og håret var grusomt kjedelig. For å ikke snakke om holdningen... Har hun ikke sett nok bilder av seg selv med lutet rygg til å gjøre noe med det?
Murron Skrevet 2. mai 2006 #17 Skrevet 2. mai 2006 Så ikke bra ut i den nei, men Sonja hun er jo skikkelig sveisen som alltid. Og så holder hun seg godt. I motsetning til den svenske plastic-fantastic dronningen. Kjolen til MM mintes om en julekjole fra -70 tallet.
Abr@xas Skrevet 2. mai 2006 #19 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Utslått hår og holdning som en 90-åring gjorde vel ikke inntrykket spesielt bedre. Med en slik holdning kunne hun hatt på seg de flotteste antrekk som ikke ville sett bra ut. Endret 2. mai 2006 av Abr@xas
India Skrevet 2. mai 2006 #20 Skrevet 2. mai 2006 Mette Marit er ALLTID forferdelig kjedelig kledd. Hun burde virkelig få hjelp Også det KJEDELIGE håret hennes da! En kronprinsesse burde være mer stilig enn det hun er.. Hun burde få ny stylist,hun kan umulig ha det nå, da gjør den ikke jobben sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå