Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Ser at det er mange andre tråder om dette, men finner ikke det jeg leter etter. Jeg har litt panikk nå, trenger en stroppeløs bh til å ha under kjolen min, men finner ingen som passer. Er størrelse 75C/D, og finner ingen bh som vil støtte og holde seg på plass. Noen andre som har funnet noe som passer? Så en bh fra Annette på www.figleaves.com, som så ordentlig ut. Noen som har prøvd dette merket? Tør ikke kjøpe helt ukritisk fra nettet.
Gjest Rognebær Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg hadde akkurat samme problemet da jeg giftet meg for et par år siden. Vil anbefale deg en tur i en skikkelig undertøysbutikk. Sitter ikke den stroppeløse skikkelig, er det trolig fordi den er for slapp rundt ryggen. Det er kjempeviktig at den sitter godt, så prøv f.eks. en 70E istedet. Jeg bruker 75F og har funnet stroppeløst som passer og holder seg på plass, så det burde absolutt være mulig! (Det ligger en bra tråd om BH-størrelser på velværeforumet nå.)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Jeg skulle ønske at flere forsto verdien av å bruke profesjonelle undertøyssalonger, med personell som hvet hva de holder på med, og som selger kvalitetsvarer man har i evigheter! Ta frem gule sider og finn frem til ulike butikker, ta deg en runde og ta gjerne med kjolen slik at du kan prøve bh en under og dermed være sikker på at det blir rett! La de profesjonelle slippe til, og hør på alle de gode råd du får. Strapless er ikke bare-bare, og jeg ville absolutt ikke kjøpt en strapless uprøvd. Den rette bh kan gjøre underverker, ta deg tid og råd til det. Størrelsen din er helt standard, så du finner sikkert noe!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Takk for tipset om tråden under velvære. Har allerede vært i såkalt spesial-butikk, uten at det hjalp. Skal prøve noen av de andre butikkene som var anbefalt der. Må ha med ordentlig bh til siste prøving av kjolen, så jeg vet at det passer... -trådstarter
Laini Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Ja samme problem har jeg...... Er 75D, født et par barn så her holder ikke noe oppe helt av seg selv. Nitrist å prøve slike bh... Var hos en spesial butikk, først på andre forsøket hadde de noen som kunne prøves. Det var dyrt og ikke var jeg pen i det heller så den eneste hjelpen jeg fikk var at jeg fikk en aha opplevelse på størrelsen, har altså alltid kjøpt for store bh 80D. Nå kjøpte jeg en Triumph bh, den satt veldig godt, men er heeeelt vanlig hvit. Ikke noe blonder og styr. Så jeg tror det blir et lite bytte senere før selve bryllupsnatten. Nå er det litt "Korsett" i kjolen som også presser tingene mer på plass. BH kjøpte jeg til slutt på Lindex, får heller gjør litt mer utav det andre. Stresser vi LITT vel mye med det undertøyet??? Ingen som ser det før om kvelden og min tilkommende er ikke sååååå opptatt av hvordan bh ser ut iallefall. Truse og hofteholder er jo uansett supersexy og pent;-)
Gjest Anerikke Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Er ca samme str som deg, trådstarter. Fant en helt fin stroppeløs på Lindex! Måtte kjøpe en som var skikkelig stram rundt brystet, men den holder alt på plass, den!
afr0dite Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 Anbefaler i hvertfall IKKE "Det lille under" på paleet. Der var de skikkelig kjipe og ble sure over at jeg ikke likte det de hadde. De hadde bare to stykker, hvorav den ene så ut som om den var laget av myggnetting. Kom med alt for store bh'r, og mente at jeg kunne jo bare fylle opp med sånne brune skumgummi innlegg. Veldig sexy, når kjæresten min skal ta av meg bh'n så spretter det ut brune skumgummiklatter... Tar nok turen innom Lindex eller en annen BRA undertøysbutikk. La Lina for eksempel har jeg hørt mye bra om! Noen som vet om hvilke lindex'er i oslo som har bra utvalg?
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Jeg bestile denne. Den kan anbefales! Fin er den også
Gjest Binna Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Anbefaler i hvertfall IKKE "Det lille under" på paleet. Der var de skikkelig kjipe og ble sure over at jeg ikke likte det de hadde. De hadde bare to stykker, hvorav den ene så ut som om den var laget av myggnetting. Kom med alt for store bh'r, og mente at jeg kunne jo bare fylle opp med sånne brune skumgummi innlegg. Veldig sexy, når kjæresten min skal ta av meg bh'n så spretter det ut brune skumgummiklatter... Tar nok turen innom Lindex eller en annen BRA undertøysbutikk. La Lina for eksempel har jeg hørt mye bra om! Noen som vet om hvilke lindex'er i oslo som har bra utvalg? ← Det ligger en diger Lindex i Karl Johan, ganske nærme Paleet.. med masse undertøy, den vil jeg anbefale deg! Endret 1. mai 2006 av Binna
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 På Stovner senteret har det kommet en ny undertøysbutikk. Jeg å har letet i flere mnd etter bh uten stropper som faktisk støtter å løfter.. uten hell. Men så stakk jeg tilfeldigvis innom denne butikken. Change heter butikken. Fikk en skikkelig fin en som løfter å pusher opp skikkelig!! Å det beste var at den kostet ikke mer enn 390 kroner! Det var den som det var mest blonder å sånn på, men de hadde en annen som å var veldig veldig bra uten noe pynt, å den kostet hundre mindre!! Veldig hyggelige damer som jobbet der også!! Virkelig å anbefale!!!
elissa26 Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 de har masse fint undertøy på lindex også........av og til så kan jo det enkelt være det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå