Gå til innhold

Jeg ble sulten

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det vel ikke jeg som først skal uttale meg under denne tråden, men skitt au :ler:

Jeg synes Vin Diesel er tøff jeg. Jævlig kul stemme, bra kropp og bra utseende ellers! Jeg tror jeg kunne falt for han, hvis jeg var jente (ja eller homse da) :blunke:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nam nam

For en kropp :rodme:

Ikke å forakte denne typen nei, han får sikkert kvinne til å føle seg som en dronnig i senga. he he :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsjda, dette var en ekkel type!

Liker også høye menn. Har vel noe med at jeg er høy selv.

x'en min var like høy som meg, og når jeg hadde høye sko på meg, ba han meg gå i gata, så han kunne gå på fortauet og være "høyere" ! :hoho::hoho:

Min kjære er 1,96 og det synes jeg er råflott!!!

Men han her kan du ta og beholde for min del...

Thia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da du har en fantastisk smak, Sexysadie! Han her har jeg hatt mine øyne på lenge..... Men, jeg er jo en gift kvinne da, men det er lov å kikke... og sikle litt! He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he må lige sige at da jeg så billed kom jeg til at tænke på en historie som min veninde fortalt mig engang da hun havede mødt super fyren ja stor at se på men da de så kom hjem og fik tøjet af :hoho: da var tissens hans så lille at hun bad ham klæ på sig og gå ( stakkels fyr)

så jenter pas på skindet kan bedrage :hoho:

men altid fint med noget konfekt for øjet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke blånektet...

Har hørt han har vært i Playgirl hvor han nektet å la seg avbilde uten ereksjon... VEt ikke hvilket nr av Playgirl, ei heller sannhetsgestalten her. Men tror kanskje jeg skal begynne å kjøpe det.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Hadde nok ikke blånektet...

Har hørt han har vært i Playgirl hvor han nektet å la seg avbilde uten ereksjon... VEt ikke hvilket nr av Playgirl, ei heller sannhetsgestalten her. Men tror kanskje jeg skal begynne å kjøpe det.. :oops:

Han har nok vært avbildet i Playgirl ja!D var en svensk fotograf v navn Anneli Adolpson som tok bildene, trur ikke han hadde noe problem m å få ereksjon under den fotosessionen, hun er pinadø Steinlekker hun også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SexySadie: liker du Goth generelt eller bare Type O'?

Du bør ihvertfall sjekke ut et band som heter "My Dying Bride"

Det tror jeg er det bandet som har slått mest pusten ut av meg noensinne!

Tekstene dems er de dypeste poesiverker...

Sjekk ut et album som heter "The Angel and the dark river" og et annet som heter "Like gods of the sun"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...