Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #21 Del Skrevet 3. desember 2002 Jøss, han var skikkelig fin jo! 220? Mmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 4. desember 2002 #22 Del Skrevet 4. desember 2002 Mmmm...! Liker litt farlige menn, jeg! Forøvrig har jeg også litt sansen for Vin Diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 4. desember 2002 #23 Del Skrevet 4. desember 2002 Nå er det vel ikke jeg som først skal uttale meg under denne tråden, men skitt au Jeg synes Vin Diesel er tøff jeg. Jævlig kul stemme, bra kropp og bra utseende ellers! Jeg tror jeg kunne falt for han, hvis jeg var jente (ja eller homse da) :blunke: Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2002 #24 Del Skrevet 4. desember 2002 Jo, Vin Diesel e en heftig fyr, men dette er noe helt annet altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #25 Del Skrevet 4. desember 2002 Nam nam For en kropp Ikke å forakte denne typen nei, han får sikkert kvinne til å føle seg som en dronnig i senga. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. desember 2002 #26 Del Skrevet 4. desember 2002 Syntes han så litt blodfattig og tynnhåret ut. Behold ham gjerne for deg selv, du SS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thia Skrevet 5. desember 2002 #27 Del Skrevet 5. desember 2002 Æsjda, dette var en ekkel type! Liker også høye menn. Har vel noe med at jeg er høy selv. x'en min var like høy som meg, og når jeg hadde høye sko på meg, ba han meg gå i gata, så han kunne gå på fortauet og være "høyere" ! Min kjære er 1,96 og det synes jeg er råflott!!! Men han her kan du ta og beholde for min del... Thia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. desember 2002 #28 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg synes da du har en fantastisk smak, Sexysadie! Han her har jeg hatt mine øyne på lenge..... Men, jeg er jo en gift kvinne da, men det er lov å kikke... og sikle litt! He he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. desember 2002 #29 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg gruver meg til den dagen da jeg er så gammel at jeg ikke bryr meg omm mannfolkene lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 5. desember 2002 #30 Del Skrevet 5. desember 2002 he he må lige sige at da jeg så billed kom jeg til at tænke på en historie som min veninde fortalt mig engang da hun havede mødt super fyren ja stor at se på men da de så kom hjem og fik tøjet af da var tissens hans så lille at hun bad ham klæ på sig og gå ( stakkels fyr) så jenter pas på skindet kan bedrage men altid fint med noget konfekt for øjet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildegerd Skrevet 8. desember 2002 #31 Del Skrevet 8. desember 2002 Peter e steinlekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackie Skrevet 8. desember 2002 #32 Del Skrevet 8. desember 2002 Hadde nok ikke blånektet... Har hørt han har vært i Playgirl hvor han nektet å la seg avbilde uten ereksjon... VEt ikke hvilket nr av Playgirl, ei heller sannhetsgestalten her. Men tror kanskje jeg skal begynne å kjøpe det.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. desember 2002 #33 Del Skrevet 8. desember 2002 Hadde nok ikke blånektet... Har hørt han har vært i Playgirl hvor han nektet å la seg avbilde uten ereksjon... VEt ikke hvilket nr av Playgirl, ei heller sannhetsgestalten her. Men tror kanskje jeg skal begynne å kjøpe det.. :oops: Han har nok vært avbildet i Playgirl ja!D var en svensk fotograf v navn Anneli Adolpson som tok bildene, trur ikke han hadde noe problem m å få ereksjon under den fotosessionen, hun er pinadø Steinlekker hun også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. desember 2002 #34 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg syns musikken er bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. desember 2002 #35 Del Skrevet 8. desember 2002 Ja særlig Everything dies Den låta er for god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 9. desember 2002 #36 Del Skrevet 9. desember 2002 SexySadie: liker du Goth generelt eller bare Type O'? Du bør ihvertfall sjekke ut et band som heter "My Dying Bride" Det tror jeg er det bandet som har slått mest pusten ut av meg noensinne! Tekstene dems er de dypeste poesiverker... Sjekk ut et album som heter "The Angel and the dark river" og et annet som heter "Like gods of the sun" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. desember 2002 #37 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg elsker Goth og Black Metal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå