Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei Damer og Herrer!!' Nå ble jeg sulten nå.... http://www.algonet.se/~anki-p/peter%20steele.html# Herregud hvor er han bare deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Huff.. han ser jo så sinna ut.. Mangler det lille glimtet i øyet! Men spis i vei du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esmeralda Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Ikke helt min type, men det er jo bra,så slipper vi å sloss om ham :blunke: Syntes han ble for femi - jeg liker bedre "arbeidskarer. Bilmekanikere , snekkere, soldater osv. i arbeidsklær..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 Han ser ut som Aragorn's onde tvillingbror. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2002 #5 Del Skrevet 1. desember 2002 Synes du har var pen???? Han ville jeg ikke hatt om så han var den siste mannen igjen på jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #6 Del Skrevet 1. desember 2002 Peter Steele Vokalisten i Type O Negative er d heftigste jeg vet. Tenk dere 220cm total perfeksjon..Der har dere ham!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. desember 2002 #7 Del Skrevet 1. desember 2002 hmm..ikke min type... Du liker litt farlige gutter sexysadie?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #8 Del Skrevet 1. desember 2002 Nei, farlige menn holder jeg meg unna men høye menn derimot.... Og har de noe i mellom ørene som denne utgaven av arten menn har så er d pinade gjort.... Jeg var på konsert m Type O engang; Peter stod der foran meg og sang m en kontrabass under haka... Jeg trodde knapt mine egne øyne....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. desember 2002 #9 Del Skrevet 1. desember 2002 I opphisselsen over tanken på Type O, kom innlegget i litt flere utgaver gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. desember 2002 #10 Del Skrevet 1. desember 2002 Type O Negative... Oooooohhh, yummy :o *Slurpe, slurpe, slurpe - hvor ble det av den kleenexen, tro?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. desember 2002 #11 Del Skrevet 1. desember 2002 Godt vi har ulik smak - han kan dere få ha i fred for meg Han er jo nesten 60 cm høyere enn meg jo !!! og så så han da litt sinna ut synes jeg :o Og det håret da ...nei huff Ikke min type :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. desember 2002 #12 Del Skrevet 1. desember 2002 mmmmmmmmmmmmmmmm *tørk vekk sikkelet, Lillian* Sexy man, yep! :blunke: Og den stemmen....oooh, makes me hot! Ble skikkelig misunnelig på SS nå, som forteller hun har vært på konsert med Type!!! JEG VIL JEG OGSÅ!!!! Lillian - hardbarka Type-fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. desember 2002 #13 Del Skrevet 1. desember 2002 Er det virkelig flere av oss Type O fans? Kult! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #14 Del Skrevet 1. desember 2002 He, he Synd jeg ikke kan gnu salt i såret til Lillian m å si jeg hoppet til sengs m Peter Steele den kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. desember 2002 #15 Del Skrevet 1. desember 2002 Hehe... Tristessa, visst er det flere av oss Type-fans!! Jeg hører mye på Type, jeg!! Kan masse av låtene utenat omtrent... "Bloody kisses" er favorittalbumet, da... Loving you was like loving the dead... Loving you was like fucking the dead!!! Du kunne vel bedt med meg på den konserten, da, SS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #16 Del Skrevet 1. desember 2002 Bloody Kisses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 1. desember 2002 #17 Del Skrevet 1. desember 2002 Nei ellers tusen hjertelig takk du, han skal du få ha i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #18 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg ble IKKE sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2002 #19 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg har fortalt dere d før; når d gjelder mannfolk så er d dypet i meg som kaller Jeg kan ikke noe for d,instinktene mine jobber for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 3. desember 2002 #20 Del Skrevet 3. desember 2002 Har mer sansen for Vin Diesel jeg..*glise* Smaken er som kjent som baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå