Gå til innhold

Barnevognen er stjålet og kjolen min er ikke fin...

Ny junibrud

Anbefalte innlegg

Heisann

Er rett og slett lei meg i dag! Den nye fine barnevognen min ble stjålet natt til søndag så nå sitter jeg her i leiligheten og kommer meg ikke noe sted. vognen stod parkert i oppgangen og ytterdøren var låst, så en eller annen med nøkkel har tatt den...

Egenandelen på forsikringen er 3.000 kr, ikke akkurat det vi trengte nå! Men det er ingenting å gjøre med det nå, så jeg får stikke på babyshop når de åpner kl 10 og kjøpe/ bestille meg en ny.

Når det gjelder kjolen min: jeg var på brudesalongen på torsdag og prøvde kjolen min og tok noen bilder. Da jeg fremkalte disse syntes jeg at jeg ikke var fin! Kjolen var rett og slett for lite utringet, dvs den er ikke utringet i det hele tatt. Jeg så ut som jeg var dobbelt så stor som jeg er! Eneste bildet jeg var fornøyd med var ett som var tatt i fra siden.

Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal kjøpe kjolen og ordne den til selv i fronten. Vet ikke om de i det hele tatt kan levere kjolen (skal gifte meg 1. juni) eller om det går an å gjøre noe med den. Må ringe salongen så snart de åpner.

Må legge til at jeg føler meg veldig fin i den når jeg har den på, men at det er bildene som gjør at jeg tviler. Jeg har jo lyst til at bildene fra bryllupet skal bli fine...

Trist hilsen fra

Laffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var leit å høre, men jeg tror det er viktigere at du først tenker tilbake og tenker på hva du følte da du prøvde kjolen i butikken - og hva det var som gjorde at du valgte nettopp den?!

Sånne bilder tatt under kjoleprøving blir aldri veldig bra, det er visst derfor noen butikker ikke tillater fotografering - fordi kjolen aldri blir slik den er i virkeligheten og kan få bruden til å ombestemme seg.. *just a little thought* icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør om de kan sy til utringningen, slik at det blir sånn du ønsker. Tror ikke det skal være så stort problem.

Og fest en navnelapp på vogna di. Selv låste ganger er ikke trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig !!!???Finnes det virkelig mennesker som stjeler barnevogner!Synd på deg er det hvertfall.Lykke til med kjolekjøpet!Ikke bry deg så hardt om bildene.Hvis du vil ha kjolen litt andrerledes er jeg sikker på at de kan hjelpe deg med det.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du !

Jeg tok bilder i butikken etter at jeg hadde bestemt meg for kjole. Disse bildene så ikke så bra ut. Jeg hadde et merkelig uttrykk i ansiktet, og lyset var helt forferdelig så hver en føflekk og rød prikk lyste opp, samtidig som det blå under øynene lyste som om jeg hadde blåveis... Hi-hi. Det blir jo omtrent som å ta bilder ute i skarpt dagslys en dag i januar. Ikke veldig flatterende. Min forlover og jeg lo fælt av disse bildene - vi hadde jo begge vært i butikken og sett "live", og husket hvor fin den var og hvor riktig det føltes. Så prøv kjolen igjen, du, og ikke la bildene skape tvil hos deg ! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med anonym ovenfor. Husk at på den store dagen så vil bildene bli tatt av en proff fotograf som automatisk vil tenke på riktig lys og vinkel. De tar også flere hundre bilder og velger ut de 20-30 beste av disse! Tror ikke du skal bekymre deg for det. Gjør som foreslått. Gå å prøv kjolen på ny. Føler du deg vel i den når du ser deg selv "live", så er det garantert riktig kjole. Nei, uff. Kast de dårlige bildene!

Når du får ny barnevogn: Lås den med sykkellås / kjetting. Eventuelt ta inn selve kurven, så blir det mindre atraktivt å stjele! Helt ufattelig hvor frekke folk er!

Blir så sint når jeg hører om slikt! icon_mad.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta det med bildene så tungt...

Jeg ble kjempeskuffet da jeg så bildene som ble tatt, og angret på hele kjolekjøpet! Ble skikkelig lei meg, men så snakket jeg med forloveren min og hun sa at det så MYE finere ut i virkeligheten. Jeg var tilbake i butikken og prøvde kjolen igjen og så da at det var sant det som ble sagt at det var MYE finere i virkeligheten. Ta en tur til salongen og prøv kjolen på nytt! Det hjalp i alle fall for meg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...