Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 noen dager er kjæresten min i kjempe godt humør, sprudlende og kosete og kan ikke la være å ta på meg, dulle og kose med meg, si masse fint til meg. Så kan neste dagen være totalt meningsløs, sitte nesten i hver vår sofa og se på TV, ikke noe særlig kos. Bare litt dull med hendene.... Hvorfor skal det være slik? Vet jo at sikkert er helt normalt. Avhengig av hva man gjør på dagen, dårlig dag/god dag, hva som har skjedd osv. Det beste hadde jo vært om man bare hadde slike gode kose dager hele tida. Eller er det sunt med slike "avstands" dager også? Vi har for øvrig bare vært sammen et halvt år.
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg tro ikke det beste hadde vært om hver dag var slike kosedager. Jeg tror man hadde blitt grundig lei av kosing, og ikke satt like mye pris på det lenger. Å sitte i hver sin sofa er helt normalt og sunt, dessuten kan det være koselig det og.
Jasmin Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg hadde blitt kjempesliten med bare kosedager... Jeg er selv en person som det går mye "opp og ned" for..synes det er deilig å kunne ha kvelder hvor vi ikke snakker og koser så mye sammen... Deilig å være stille sammen også :icon_neutral::icon_neutral:
forelzka Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Det er en kunst å være stille sammen. Har ofte litt med hvor trygg man er på hverandre å gjøre. Kjæresten min blir litt kort og fraværende når han er rastløs. Litt sånn uten at han er klar over det selv. Da bruker jeg å ta han med å gå på fjellet. Dreger han etter meg og får kjørt han litt. VIPS! Så er han normal igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå