Gå til innhold

Hemmelig lidenskap?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Er det flere enn meg som har en hemmelig lidenskap som de er litt flaue over og ikke liker å fortelle andre om??

Jeg har én; Jeg liker å spille på spilleautomater! :oops:

Spiller aldri for mer enn 20-30 kroner av gangen, men synes det er såå gøy. Liker ikke å innrømme det egentlig, det er så....harry!? :sjarmor:

Titter meg godt rundt før jeg putter på penger, og så: Max innsats!!!

Lisa-Beth

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har en hemmelig lidenskap som jeg ikke liker å fortelle andre om... Derfor vil jeg ikke fortelle om den her heller... :ler:

Spilleautomater har jeg aldri vært opptatt av.

Pass deg så du ikke blir spillegal og må på avvenning... :wink:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelige lidenskap er Playstation og spill på nettet.

Bare sånne morsomme, banale, vanedannende spill. Ikke heelt hemmelig da, men jeg spiller mer enn jeg vil innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nóa lakriskuler - og free cell -kabal på dataen..

(har aldri skjönt hvorfor jeg bruker dobbelt så lang tid som alle de andre i klassen min med å skrive oppgaver :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Ja, hudormer og kviser, samt hårnapping. Det er nok mine. (ja, gjerne på sambo, men han blir gretten når jeg leker for mye med skjegget hans...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også liker alle de små, banale spillene online. Kan bruke evigheter på dem, hehe.

Liker og spilleautomater, men kun en type. Spilte faktisk en del før, men skjønte at det var litt vel på tryne å holde på sånn. Nå hiver jeg på en 20-40 kr sånn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat hemmelig at jeg sitter mye ved PC'en... Men det er kanskje hemmelig at jeg gjør mye som ikke er "fornuftig" her, da, selv om jeg later som... spill og sånt :oops: :roll: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forsåvidt ikke noe jeg elsker å gjøre, men jeg bare MÅ rette på skjeve bilder.. kan ikke noe for det.. Prøver å ikke gjøre det hos andre, for folk kan jo bli sure for det, så jeg holder det innenfor heimen..

Ellers liker jeg å synge, men det er jo ikke så hemmelig, for det kan jo alle høre.. Men det er ikke mange som vet om diktene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt ikke noe jeg elsker å gjøre' date=' men jeg bare MÅ rette på skjeve bilder.. kan ikke noe for det.. Prøver å ikke gjøre det hos andre, for folk kan jo bli sure for det, så jeg holder det innenfor heimen..[/quote']

Er det en lidenskap?? Isåfall har jeg noen jeg også, men de er ikke så hemmelige. Dorullen f.eks. den MÅ henge utover!! :ler: Men jeg lurer på om ikke det er et HELT annet tema?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en lidenskap?? Isåfall har jeg noen jeg også, men de er ikke så hemmelige. Dorullen f.eks. den MÅ henge utover!! :ler: Men jeg lurer på om ikke det er et HELT annet tema?!

Tror nok du har rett i det! :) (Har forresten samme greien med dorullen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. den dorullen! Den bare MÅ henge utover! Mannen min mener den skal henge innover (noe som er helt borti natta :ler2: )

Hemmelig lidenskap? Ehm.. kan jeg skrive det her da? :oops: :oops:

Ehm.. Vi tar det en annen gang :ler2:

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida...pleier alltid la dorullen henge INNOVER jeg...synes det er mer korrekt :sjarmor:

Ellers om jeg har noen lidenskaper? Hehe- høres sykt ut men...jeg digger å lukte under armene på kjæresten min! Tror han synes jeg er litt merkelig, men han finner seg pent i det. Ellers en lidenskapelig lakriselsker, men det er vel ingen hemmelighet akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

dorullen innover ja! (altså slik at det løse arket er inn mot veggen) fordi: Da får man, uten å tenke over det, den mykeste siden av papiret ut når man knørver det sammen. (dette funderte jeg på en dag, og fant ut at det stemte). Jada, jeg har sikkert mange rare tanker, men skal man nå først ha mykt toalettpapir, hva er da poenget med å bruke den minst myke siden inn mot huden? Nei, dorullen innover, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...