Gjest The-Man Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Vurderer å fjerne håret på bryst/mage nå - gjøre det en gang for sommeren og blir det ikke helt slik jeg hadde tenkt gror det jo ut igjen.... Hva synes dere? Brystet mitt finner du her: Brystet
Debra Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 ja. syntes du skal fjerne det. men ikke gjør det selv. voks det hos hudpleier.
Gjest Binna Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Jeg synes ikke du trenger det. Men hvis du synes det selv, kan du gjøre det.
Gjest Elfrida Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Det er jo bare å prøve? Liker du det ikke så vokser det jo ut igjen som du sier. Men jeg syns ikke du må, du er ikke veldig hårete.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 La i hvert fall håret på magen være igjen. Synes ikke du trenger å fjerne det på brystet hellet.. I valget mellom en mann som vokser seg på brystet og en hårete mann ville jeg valgt sistnevnte
Gjest Embla s Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 For mitt vedkommende bryr jeg meg lite om menn har hår på bryst/mage eller ikke. Masse hår på skuldre og rygg syns jeg ikke er noe fint.
Ginen Skrevet 30. april 2006 #7 Skrevet 30. april 2006 Syns ikke du er så veldig hårete jeg. Så ikke bry deg med det for andres del tror jeg. Men hvis du vil prøve å fjerne det for din egen del, så slå deg løs!
Krista83 Skrevet 30. april 2006 #8 Skrevet 30. april 2006 Ville ikke tatt bort håret på magen.. og som de sier her så vokser det jo ut igjen. Kanskje barbere bort for å se hvordan du føler deg. Vokser jo fortere tilbake da, og så kan du jo vokse om du liker det senere...
Gjest femme Skrevet 30. april 2006 #9 Skrevet 30. april 2006 Jeg synes godt du kan la være å fjerne noe hår som helst. Du har egentlig lite hår, men om du vil prøve å fjerne, så ville jeg ha gått for å fjerne hårene på brystet og latt magehårene være. Husk å trimme ned hårene om du skal vokse de.
Abr@xas Skrevet 30. april 2006 #10 Skrevet 30. april 2006 Jeg syns du skal gjøre det du selv føler for. Noen damer liker menn med mye hår, noen damer liker menn med mindre hår og noen damer liker det hårløst. Jeg tilhører den siste kategorien, så jeg hadde sagt ja.
Gjest splæsj Skrevet 30. april 2006 #11 Skrevet 30. april 2006 Du hadde ikke så mye hår. Personlig synes jeg du skal fjerne det, jeg foretrekker en glatt brystkasse. Men det er mange som liker litt hår. Du må nesten vurdere selv hva du vil.
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2006 #12 Skrevet 30. april 2006 Jeg synes det er skikkelig teit å fjerne hår på brystet.. Til slutt blir det jo skjegg der om man ikke vokser ofte nok.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #13 Skrevet 30. april 2006 Ja. Voks det, ta masse sol, pump jern og smør deg inn med olje. ELLER gjør det du selv føler for.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2006 #14 Skrevet 30. april 2006 La i hvert fall håret på magen være igjen. Synes ikke du trenger å fjerne det på brystet hellet.. I valget mellom en mann som vokser seg på brystet og en hårete mann ville jeg valgt sistnevnte ← Enig. Litt hår på brystet er da bare fint.
Gjest The-Man Skrevet 30. april 2006 #15 Skrevet 30. april 2006 Kvinneguiden og dere som er her gjør livet verdt å leve Hvorfor skal en ikke fjerne håret på magen; dere som mener det? Kan en eksempelvis fjerne alt, men la veiviseren være igjen? En skal ha sine egne meninger (og de har jeg), men alltid greit å høre alle deres innspill..
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2006 #16 Skrevet 30. april 2006 Kvinneguiden og dere som er her gjør livet verdt å leve Hvorfor skal en ikke fjerne håret på magen; dere som mener det? ← Fordi det er fint og sexy.
Englepus Skrevet 30. april 2006 #17 Skrevet 30. april 2006 (endret) Syns du ser bra ut med hår jeg Bra at menn har litt hår på brystkassen så de ser ut som menn Endret 30. april 2006 av Englepus
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #18 Skrevet 30. april 2006 Kvinneguiden og dere som er her gjør livet verdt å leve Hvorfor skal en ikke fjerne håret på magen; dere som mener det? Kan en eksempelvis fjerne alt, men la veiviseren være igjen? En skal ha sine egne meninger (og de har jeg), men alltid greit å høre alle deres innspill.. ← Jeg synes ikke du bør fjerne noe hår i det hele tatt, litt hår er mandig og rett og slett fint Jeg personlig mener ihvertfall at glatte mannebryst (og mager) ser barnslig ut, og dessuten assosierer jeg hårfjerning hos menn med selvopptatthet.
Arkana Skrevet 30. april 2006 #19 Skrevet 30. april 2006 Selv om jeg ikke er begeistret for hår på brystet (men veiviseren liker jeg) og foretrekker at menn er naturlig hårløse (man trenger ikke hår for å være mann), så synes jeg at hår er bedre enn hårfjerning. Hårstubber og slikt er hverken pent eller behagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå