Gjest Pimpel Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Så i et blad solsellelamper . tenkte det passet i hagen . Nå bor vi langt nord, så det er ikke mørkt om kvelden før på høsten. Må det være sol for å lade de opp? eller holder det med dagslys? Er jo ikke så mye sol på høsten om det blir mye dårlig vær som vi er vant til. har jo ikke bruk for de om de ikke lyser. Noen som har?
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg har noen i hagen som akkurat har begynt å lyse etter vinteren. Jeg bor på vestlandet. Du kan ikke regne med at disse lampene vil lyse opp hagen din. De gir bare et skjær rundt selve lampen. Jeg synes egentlig at lyset de gir er ganske stygt..
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Jeg har noen i hagen som akkurat har begynt å lyse etter vinteren. Jeg bor på vestlandet. Du kan ikke regne med at disse lampene vil lyse opp hagen din. De gir bare et skjær rundt selve lampen. Jeg synes egentlig at lyset de gir er ganske stygt.. ← nei, hadde ike regnet med at de vil lyse opp,men tenkte at de ville gjøre seg som litt pynt i hagen med et lysp om du skjønner. Siden du bor på vestlandet, så får du vel ikke så stor glede av de heller? Det blir jo lite mørke der også. Så det må være sol? til de om vinteren også? Stygt lys? Hva slags lys?
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Lyset har et blåskjær...Sånn litt spøkelse.. Sommerlyset er nok til å lade de opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå